Lite spontant sadara..

Om ni inte visste det, sa ar det Memorial Weekend har i Us and the A.

"Memorial Day is a United States Federal holiday celebrated on the last Monday in May. It honors U.S. men and women who died while in the military serving our country. It first began as a celebration for Union soldiers of the American Civil War."

Forrutom det, sa ar det en massa fest under den tiden och en massa rea i affarer. Medans jag duschade sa fick jag en ide, att ta en spontan trip till Vegas. Maste aka hem sent pa lordag natt, vid 5 pa morgonen, for jag maste vara tillbaka i LA innan klockan 9. Ska namligen ha Yard Sale tillsammans med Cecilia, Eleni och deras vannina. Onodigt tycker ni, men hellre det an ingenting alls. Foraldrar, ni behover inte oroa er. Vi ska inte slosa en massa pengar. Vi ska ha med oss matsack, inte sova pa ngt hotell sen ar vi ar tjejer sa behover inte slosa en massa pengar pa att komma in pa stallen osv. Sa det enda vi behover slosa pengar pa ar bensinen, vilket inte ar sa mycket.

Vackte tjejerna och dom var pa, men dom ville sova en timme till. Okejda.
Hoppas bara inte att trafiken galen idag. Oh well, vi lever bara en gang!

Haller pa och rensar en massa har hemma. Vi far fortsatta nar vi kommer tillbaka.



Var inte arga pa mig ok, vi kommer trots allt hem snart och da kommer vi att bli mer ansvarsfulla. Lovar :)

Vegas. Here we come!
 /K


Kommentarer
Postat av: valle

hahah snyggt ni har det i vardagsrummet ahaha!

Hare så kuul i vegas tjejer!

2010-05-29 @ 18:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0