Las Vegas

Mycket hann hända på 24 timmar i Vegas, men what happens in Vegas stays in Vegas. Riktigt roligt hade vi, Vegas gör en aldrig besviken det är en sak som är säker! :)
Glömde ta kort, men här har ni några. /K

Las Vegas Blvd.



En snabb fixning i bilen. Vet inte riktigt vad jag ska säga om det. Tre stressade tjejer som försoker att göra i ordning sig in bil var inte det lättaste. Har inga bild resultat, men vi blev fina till slut.


Dagen efter. Inte sa pigga.


Jag vet. Det var tänkt att vi skulle åka hem sent på natten, vid fem, men det blev ändrade planer. Min bil gick sönder och Yard Salen flyttades fram en dag, så vi stannade. Vid 6 på morgonen med våra klänning och höga skor, åkte vi till en bil affär för att köpa ngt rör som hade gått sonder. Min bil hade överhettats så röret hade smält och all kylarvätska hade läckt ut.
Utanför bilgrejen på väg tillbaka till bilen så träffade vi på Charlie, som var från Hawaii. Han hjälpte oss med allt. När det problemet var löst så var det dags att uttnyttja dagen i Vegas, utan någon sömn, det gick ändå.


På väg hem så stannade vi till på en bensinmack för att hälla på med olja och tanka bilen. Helt plötsligt var hela Las Vegas befolkning bil mekaniker. En irriterad Katta vart det ocksa. Varför tror killar att tjejer inte kan fixa sånt själva? Låt mig fixa det själv, tack.


På väg hem. Fint va. Det gick bra att köra hem trots brist på sömn.


Kommentarer
Postat av: valle

Du måste ha varir helt speedad pga av sömn brist!!

2010-06-02 @ 11:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0