Hello, Good Morning

Har precis vaknat. Tjejerna sover. Jag ska strax ivag till Cecilia och lilla Betty, dom aker hem till Sverige idag sa ska dit och fika en snabbis. Vadret ar inte det basta har idag, men det ar ju trots allt bara morgon sa det kan ju bli battre. Horde att ni haft en riktig sommardag i Sverige idag. Harligt. Hoppas att det haller i sig. 

Snart är det dags för fotbolls-vm i Sydafrika. Riktigt trakigt att inte Sverige ar med och spelar. Jag hejar saklart pa Grekland. Vilka hejar ni pa? Har har ni alla
grupperna for VM 2010.

Tror att det har ar officiela VM laten. Fin text. Jag alskar den! Man blir glad av den. Nu langtar jag efter att det ska borja, 8 dagar kvar. Sen sa langtar jag lite efter er i Sverige ocksa, eller ganska mycket faktiskt. Vi ses snart! /K

 


Kommentarer
Postat av: valle

hmm... svårt att välja vem eman ska heja på...dem som har snyggaste spelarna det laget blire haha!

2010-06-06 @ 19:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0