Fashion Show. Gissa vem?

Förra tisdagen då Elsa var i skolan skolan och målade, så fick hon ett roligt samtal av mig. Hade ordnat så att hon skulle gå en Catwalk. Hon blev helt chockad, men hade såklart inget annat val än att medverka! Hade bara några timmar på sig att smälta det innan det var dags. Hon var jätte stressad och nervös, men det syndes inte ett dugg pa scen kan jag ju saga. Visste att hon skulle fixa det, men javlar vad hon rockade! Jag säger inte bara det för att hon är min vän, utan för att det faktiskt var så. Ni hade varit så stolta över henne. Önskar att ni kunde varit där och sett henne. Hon har blivit riktigt poppis här. Vart vi än gar så frågar folk om hon är model eller att hon ska bli. Det måste betydda något. Elsa förstår inte, sen så är hon för lat för att ta tag i det, hon behöver mig. Jag är numera inte bara hennes vän, utan hennes manager också. På söndag ska hon kanske plåtas för en fotograf. Hon ska få sin egna portfolio. Nej det är ingen oseriös människa och nej hon ska inte åka själv. Don't worry. Elsa tycker att jag är löjlig som håller på, men jag skulle aldrig hålla på såhär om jag inte trodde på det här. En kul grej som hon faktiskt kan tjäna lite pengar på. Visst håller ni med mig? Vet inte riktigt hur man lägger upp videos, men snart så! Här får ni en bild så länge! /K


Kommentarer
Postat av: Tisch

Yees! Jag har vetat att den här dagen skulle komma sen barnsben!! GUD va stolt jag är, önskar verkligen att jag hade fått uppleva det där med er men jag är helt övertygad om att jag kommer få göra det en dag. SÅ.GO GO GO!!!! Min modellgudinna och Katta du är bästaste managern, you rock girls! KÄRLEK

2010-06-02 @ 10:44:27
Postat av: Mamma

Men oj, vad härligt. Hade verkligen velat vara där!

Pussar och kramar till mina fantastiska LA-brudar.

2010-06-02 @ 11:44:05
Postat av: valle

Stolt?? Näää inte alls...skiit stolt jajamensan det e sant!

2010-06-02 @ 11:50:18
Postat av: Anonym

:D jag tror också på elsa!

2010-06-02 @ 15:47:10
Postat av: marie

Jag visste det, jag visste det... Vad underbart kul. Tur att du Katta är med och styr upp det. Kramar

2010-06-02 @ 18:44:19
Postat av: marie

Ock kolla in benen. Wow!

2010-06-02 @ 18:45:30
Postat av: maro

åh så fiiin du är Elsi, riktig top model

2010-06-02 @ 19:33:54
Postat av: Lillebror Petter

Va sjukt ! Visste inte att hon vågade ställa upp och gå på en catwalk. men hon passar in så jävla bra på en. önskar jag kunde sätt de live, men jag är i sweden och ni i USA.

syster, du kan gå hur långt du vill på catwalk eller målning <3

2010-06-02 @ 21:57:32
Postat av: Linus

Men shit vad fett! Elsa, jag är så stolt över dig att jag spricker. Och Katta, fortsätt pusha Elsa för hon behöver det. Jag saknar er båda massor. Hundratusen kramar av kärlek från Sveriges west coast!



Puss!

2010-06-02 @ 22:38:25
URL: http://omlinus.blogg.se/
Postat av: Elsa

Tack så mycket allihopa! Era ord värmer verkligen. Det var en grym kännsla att gå där uppe, och adrenalinet pumpade som bara den. :) Tack till Katta som lurade dit mig. :)



Kärlek till er!

2010-06-03 @ 06:59:49
Postat av: syrran

Scenen är din hjärtat, jag tror att du kan gå hur långt som helst. Roligt att se din utvekling och fått följa den...och nu skönt att du kommer hem snart, jag saknar dig. puss puss/ Storasyster<3

2010-06-03 @ 21:42:21
URL: http://elinsrader.blogg.se/
Postat av: anski

Shiiiit Elsa,fett grymt!!!du såg ut som en riktig modell alltså:)nybörjare,nej det syns inte alls!!!

go 4 it,all the way<3

2010-06-06 @ 22:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0