You'll marry a music woman

Feysa och Merita gick precis, hade bjudit over dom pa middag. Det ar sa mysigt med sana har kvallar for det blir alltid massa prat. Vi borjade prata om gamla minnen. Nar ngn annan berattar om ngt, far man alltid upp en massa bilder i huvet, som ett litet klipp, iallafall jag. Kul att prata gamla minnen faktiskt, onskar att man kunde gora det lite oftare. Man glommer ju bort sa mkt nar man ar har, speciellt om man heter Katerina Dallas och har ett minne som Doris! Under dagen fick jag ett ryck och akte ivag till Amoeba Music. Min parkering var for en halvtimme, tankte bara ga in en snabbis och hitta en ny cd skiva till bilen. Jag kom ut tre timmar senare, och inte hade jag kopt en skiva, utan tio. Vilken tur att dom hade en massa sale! Ni forstar inte, butiken ar enorm och jag alskar den. Ville bara hem och lyssna, halvvags till marinan sa kom jag pa att jag faktiskt kunde spela en skiva i bilen. Smart. Har hunnit lyssna pa R Kellys nya skiva och den hade faktiskt en del bra baby making songs. Vill lyssna pa alla nu, men maste upp 6 imorgon. Ska vara pa Northridge klockan 8 och ha ngn grejs. Ska iallafall satta pa Meshell Ndegeocello's skiva, hon har grym sov musik! Godnatt Los Angeles, god morgon Sverige :)

Kommentarer
Postat av: Annika

Vaa mysig du e gumman.. :)

älskar oxå att prata gamla minnen, ibland kommer man inte ihåg saker förrän någon påminner en om det.. tänk det va mycket som man gjort som man inte kommer ihåg..

Jag är ju oxå en liten Doris.. :)



Hahah tre timmar!!?? du e galen gumman, men va mysigt det verkar med en massa ny musik.. det var länge sen jag köpte cd.skivor, nu bränner man bara..

Saknar dig pussar god natt!!

2010-01-13 @ 00:34:27
Postat av: valeria

Hej Doris!



Ang. minnen skiiiit vilka minnen man har från mellan-högstadiet!haha if u know what I mean! haha



Gud samma här, d va jätte länge sen jag oxå köpte skiva! Måste gör det!



Detvar tur att du inte fick ngn böter!!!



puss Your one & only Valle=)



2010-01-13 @ 09:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0