Stress

Dom senaste dagarna har d inte hant ngt speciellt. Varit i skolan osv. Ja allt det vardagliga man gor. Har fatt alla mina kurser nu sa det ar skont. Igar var jag ute med Agrin och Zakia, efter att ha druckit och dansat loss ett bra tag sa orkade jag inte mer. Jag smog ivag till matstallet som ligger precis brevid. Det ar oppet mellan dom, sa man ser alla som gar in, ut och ja. Satt dar och tittade pa tecknat som var pa tv:n. Bestallde mat och pratade med Elsa som sjalv hade varit ute. Hoppas att du mar bra idag Els. :) Fick aven lite manligt besok nar jag satt dar. Kandes som att jag var med i Hitch, ni vet nar man sitter med en person i nagra minuter och sen byter. Lol. Efter d sa blev jag tvingad till att ga pa en efterfest. Det var kul, men sen sa vill jag hem. Tjejerna lyssnade inte sa jag stack ivag sjalv. Envis, ja. Nar jag gatt ut och skulle ringa taxi sa funkade inte min mobil, som tur ar sa ar ralphs (matstallet) oppet 24 sa gick dit och bestallde en taxi. Foraren var fran Indien och var grym! Nar vi kom fram sa satt vi utanfor complexet och diskuterade i 30 minuter. Huvudamnet var Tiger Woods. Hans son kanner honom sa fick veta lite skvaller. Inga kommentarer. Nu har jag vaknat och maste ivag och fixa miljoner grejer kanns det som. Banken, T-mobile, Dnv, betala rakningar, aka till skolan.. Vill egentligen bara strunta i det, men det kan inte skjutas upp langre. Det har med alla boter har jag lite panik over. Vet inte hur manga jag har, hur mkt jag ar skyldig, vart man ringer eller vart man aker for att fixa det. Sa jag har tagit den "latta" vagen och bara skitit i det. Nu har gatt veckor. Har inte kunnat sova normalt for att jag legat och tankt pa det. Det kan ju bli problem om man inte tar tag i sant har och det sista jag vill ar att aka in i ngt hakte eller aka hem till Sverige. Stressigt och den enda jag kan skylla pa ar mig sjalv. Kanske inte ar sa vuxen trots allt...

Kommentarer
Postat av: Elin

oj då, ja men då kanske du ska ta och ringa hänt extra här hemma i sverige och berätta om skvallret du fick veta om T.Woods då?? man kan få rätt bra betalt för lite skvaller haha, så det täcker alla böter...? Skämtosido, hoppas det löser sig, du får va försiktig. Puss på dig

2010-01-29 @ 21:28:12
URL: http://elinsrader.blogg.se/
Postat av: lambrini

Hej Katta!!duktig att du skrev en hel del. Hoppas att du har fixat allting så att du mår bättre efteråt. Kram

2010-01-29 @ 23:01:28
Postat av: valeria

Meen katta! Böter, hare gårr så längt! KOm igen pay up bitch!

2010-01-31 @ 15:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0