Lordag

Kom precis hem. Den har dagen har varit lang. Lyckades vakna och komma till skolan i tid idag. Javligt jobbigt att ga upp klockan 6, men sa fort jag satte mig i bilen och satte pa musiken sa kandes d lite battre. Blev positiv overraskad av klassen idag, den var faktiskt jatte bra och lararen var super gullig. Verkar inte vara ngn svar klass, men darremot sa kommer vi att ha en massa test och laxor. Lektionen gar i trippel fart eftersom att den bara ska vara i atta veckor. Har den en gang i veckan sa nu ar det bara 7 ganger kvar. Kanske inte blir sa jobbigt trots allt, jag fixar d har. Efter skolan sa akte jag hem en snabbis for att sen ga pa kickboxning med Feysa. Sag sa tontiga ut nar vi skuttade runt och gjorde en massa slag, men det var kul. Insag verkligen hur otranad jag har blivit. Maste ta tag i det dar. Fick en boter igen, mindre kul. Efter sa var jag och Feyson vralhungriga sa vi akte och kakade pa ett stalle i Westwood. Portionen var typ till tva pers och ja, jag at upp allt. Min magsack maste krympas nu! Ikvall ska vi ut sa det far dansas bort! Nu ringer Agrin pa skype! Elsa du maste ringa mig sa fort du kan, d gar inte att ringa till dig. Nu ar d inga hemlisar utan ngt viktigt! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0