The sun is shining

Solen skiner och allt ar i sin ordning. Igar sa var jag pa sprang hela dagen, senare pa kvallen sa kom Sanna & Michaela. Dom skulle flytta, men d knasade sig lite. Dom blev hemlosa, sa dom fick sova har. Nu har dom eget boende. Idag har jag fixat med en massa saker som maste ordnas infor Northridge. Imorgon har jag ett mote med skolan kl. 9, hoppas att jag inte glommer bort det. Ni far garna slanga ivag ett sms och paminna virrpannan. Skrev ut mig fran Santa Monica College idag. Har inte riktigt fattat det har annu, men ja, jag ska borja pa Northridge om tva veckor. Sa glad! Deras hemsida: www.csun.edu                                                   Nar vi var i Vegas under nyar sa traffade jag tva svenska killar, dom ringde idag, dom ar tydligen har i LA sa vi ska ses imorgon. Elsa, hur sjukt. Kommer du ihag dom? Inte jag. Det har blir intressant. Nu ska jag ivag och hyra film, skrivs imorgon. ♥                                                                                                                                          

Kommentarer
Postat av: lambrini

Du e bäst Katta!!!jag e så glad ,,STORT GRATTIS! ♥ ♥ ♥ ♥

2010-01-07 @ 10:18:09
Postat av: valeria

Ännu en kommentar...hur duktig e jag;)



Congrats bro!



hahah du träffar dem fast du inte ens komemr ihåg dem...men det var ju tur att dem va helt normala killar!



2010-01-08 @ 16:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0