Sun down, saturday night, uptown city lights

Party igar. Vi var typ 15 tjejer som gick ut, men alla splittrades under kvallen. Super kul, maste goras om. Kvallen, ja den var valdigt handelserik. Man kan ju tyvarr inte skriva allt har pa bloggen. Det sags att man ska behalla vissa saker for sig sjalv, jag haller nog med dar ;) Borjade inte skolan forens vid tva idag, det var skont. Efter den sa blev d en snabbis pa Ikea med Agrin och Sandra. Imorgon ska jag forsoka adda en klass, far jag den sa ar mitt schema klart! Hall tummarna. Nu maste jag tvinga mig sjalv till att sova, ska upp om 6 timmar. Natti

Kommentarer
Postat av: valle

Hålla det för dig själv??? äääh ABSOLUT inte, JAG måste få vet och det vet du! ;)

2010-01-26 @ 11:50:28
Postat av: valle

Hålla det för dig själv?! Vad är det för skiit snack??! Du vet att jag vill veta;)

2010-01-26 @ 11:53:13
Postat av: agrin

hahahaha allt ska hållas för oss själv tyvär. .. ahahha händelserik va??

2010-01-26 @ 22:18:46
Postat av: valle

agge! sug b...........

2010-01-27 @ 16:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0