Solen skiner

Vaknade for ett bra tag sen, men har legat och degat har pa soffan som for ovrigt varit min sang den senaste tiden. Trivs bra har ute i vardagsrummet. Det ar stort, det finns en tv och stora fonster med fin utsikt. Kom hem ganska sent igar. Kul kvall. Far ge en liten uppdate om d senare for nu ska vi ivag till marknaden och beverly center. Agrin ar har narsomhelst och jag har fortfarande inga klader pa mig. Super kul att hon ar tillbaka! Forresten, ar d mojligt att ha sahar mkt traningvark efter ett pass? Mina lar, mina armar, min rumpa, magen, overallt! Kan knappt resa mig, kan knappt ga. Ett tecken pa att jag kanske maste satta igang med traningen. Skrivs sen!

Kommentarer
Postat av: valle

hahah feting synd! Faan ja måste oxå börja träna, måste få fast rumpa till sommarn;) ( föör ja ska börja träna, haha!)



2010-01-25 @ 14:20:03
Postat av: Mamma

Hej Gumman, jag tycker nästan bättre om den här sidan när inte dottern är over-there. Du bloggar oftare nu och det är bra!

Massor av kramar till Dig från Elsa's mamma

2010-01-25 @ 17:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0