Never thought I would say that I am enjoying the rain...

Klockan ar strax 12. Jag haller pa och tvattar, sa lar ju inte lagga mig pa ett bra tag. Nattugla, som vanligt. Andra dagen i skolan. Var bara pa en lektion, sen sa var jag hos min counselor Mario Lopez, han forsoker hjalpa mig med kurser. Han ar for ovrigt varldens gulligaste, skont att ha en trygg kontakt pa skolan. Skolans campus ar enormt, sa letandes pa vag till mitt klassrum blev jag helt dyngsur. Det sag ut som att jag hade duschat med kladerna pa. Efter d var jag ivag pa nagra arenden. Mamma, korten har kommit. Bade svenska och amerikanska, sa nu ar d bara csn jag vantar pa. Bast att ringa upp och gnalla lite pa en gang. Ciao

Kommentarer
Postat av: lambrini

Hej Katta! bäst att du ringer sen på kvällen där,till SCN kram !!!

2010-01-21 @ 19:24:18
Postat av: Katta

Csn heter d mamsen :) Har redan ringt och ska ringa dit imorgon igen. Kram

2010-01-22 @ 10:16:24
URL: http://eandk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0