Halo

Hade klass vid 8 idag, eller jag skulle haft d. Vaknade 6, akte ivag halv 7 och kom till skolan en innan 8 pa grund av trafiken. Nar jag val kom dit sa fanns d ingen parkering. Hittade en som kostade 6 dollar. Provade stoppa in mitt kort, men d blev declined. Provade stoppa in min tio dollars sedel, men nope. Holl pa ett tag. Nar d var fixat sa var jag tvungen att hitta byggnaden. Det tog ett tag, ett bra tag. Borjade 8 men var framme vid klassrummet klockan 9. Var d ngn kvar? Svar: Nej. Eftersom att lararen bara gick igenom info sa fick alla ga tidigare. Det sog. Kan glomma den klassen nu. Imorgon har jag en annan klass som borjar klockan 8 pa morgonen. Maste darfor vakna vid 6 igen. En lordag. Kanns lite surt, men maste. Det ar en 8 veckors klass, sa d kommer kannas skont efter. Igar fick jag dom flesta kladerna osv. som ska doneras till Haiti. Grymt jobbat alla som hjalpt till! Idag har allt sorterats och organiserats. Ser ni, jag kan om jag vill, vara organiserad alltsa. Har 8 stora blaa ikea pasar och en stor sack med klader och en annan bag med massa skor. Det kommer mera. Undrar bara hur allt kmr fa plats i bilen. Insamlingen blev flyttad, sa har flera dagar pa oss. Fick inte satta upp nagra lappar har pa complexet, det far bara sattas upp lappar som har med boendet att gora. Inga kommentarer. Sitter och tittar pa galan hopeforhaiti som ar pa tv nu. Alla artister ar sa duktiga, jag ryser. En guldstjarna till alla som ar i Haiti och voluntarar. Dom visar en massa klipp och berattar om massa handelser som hant/hander i Haiti pa galan. Man far ont i hjartat. Nar jag blir framgangsrik ska jag oppna upp ett barnhem, ja sa ar det. Annu en andledning varfor jag ska lyckas med karriaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0