Haiti

Miljontals människor har drabbats av jordbävningen i Haiti. Vet inte om ni har kollat pa klipp, last i tidningar, eller om ni tittat mkt pa nyheterna pa senaste, men om ni har det sa forstar ni hur allvarligt det faktiskt ar. Om inte, sa gor det. Manga inser inte vilken stor katastrof det har ar for Haiti. Manniskor har forlorat allt. Hur mkt jag an vill aka dit och hjalpa till sa gar det inte. Hade jag haft pengar sa hade jag inte tvekat. Men aven fast man inte har tillgang till att aka sa finns det flera sett att hjalpa till. Behover inte vara mkt pengar. Tank er, om alla i hela varldens skulle ge 5 kronor var sa skulle d gora en enorm skillnad! Var inte lata eller snala nu, ta tag i det!! Nasta gang kanske d hander dig eller ngn annan nara. Vet ni, jag har styrt upp en insamling dar man kan donare klader osv. Har sagt till dom jag kanner har i LA och dom har spridit det vidare till folk som dom kanner. Manga har hort av sig och d verkar bli en hel del. :) Allt maste vara klart innan lordag, da d ska koras ivag d till nagra voluntarer som ska skicka d till Haiti. Nu ska jag hamta min rena tvatt, sen ar det sleeping time. Arrivederci

Kommentarer
Postat av: snurr

Fan vad stort hjärta babe! <3

2010-01-21 @ 13:10:05
Postat av: valle

Jag har skänkt pengar! Gjorde ett påverkande på Emma så nu har hon oxå skänkt pengar!

2010-01-22 @ 11:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0