God morgon

Utgangen blev precis som jag kande pa mig att den skulle bli! Tyvarr sa tappade jag bort min kamera sa har inga bilder att lagga upp. Klantigt. Elsa, det var inte din kamera. Eftersom att jag kom hem jatte sent, eller tidigt pa morgonen sa missade jag mitt lakar besok. Hade tre timmar pa mig att bli nykter och d gick inte sa bra, sa jag ringde och avbokade. Detta ar vad jag kallar for att vara ansvarsfull. Fick iallafall en ny tid tills pa mandag och den ska jag inte missa. Ska strax ivag och tvatta bilen, sen ska jag hem till Feysa och Bella. En ny solig härlig dag!                                                                                                                                                                                                                                                                             Don't complain, don't explain. Just do it.

Kommentarer
Postat av: lambrini

Hej Katta !!ha en bra solig dag,,här e just nu -15 grader kallt ,,kram!!!

2010-01-09 @ 23:24:54
Postat av: valeria

va bra att du fick en tid på måndag!



Jag har hittat biljetter...har skikat mejl till dig!



C yaaaa!

2010-01-10 @ 15:13:51
Postat av: Annika

Heej älsklingen.. va tråkigt att du tappa kameran.. hoppas du hann lägga in korten från nyår på datorn.. saknar dig gumman.. här e det kallt!! :(

2010-01-11 @ 13:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0