California dreaming

God fortsattning! Hoppas att ni alla haft en bra jul och nyarsafton! Jag och Elsa har haft d bra! Akte ivag till Vegas over nyar, laddar upp en massa bilder och berattar om det senare. Har ingen ork just nu. Har varit sjuk sen nyar och har legat hemma i 3 dagar, jag ar sa rastlos. Idag mar jag lite battre, sa har stadat har hemma, eller storstadat. Har kastat 4 stora svarta pasar och jag ar annu inte klar. Halva lagenheten ar kvar, tar d imorgon. Jag brukar inte vara sa duktig pa att kasta saker, vill alltid spara, men den har gangen var jag duktig. Tankte sahar, nytt ar sa bort med det gamla! Elsa, du forstar inte. Har rensat och kastat ALLT skit vi samlat pa oss har hemma. Ladorna i vardagsrummet har endast saker kvar som vi behover och ar val organiserade. ;) Imorgon ska jag tvatta, stada andra halvan och betala dom sista rakningarna sen sa ar jag redo for allt d roliga. Forhoppningvis helt frisk oxa. Idag nar jag satt i bilen pa vag hem sa fick jag ett litet lyckorus. Det ar typ 23 grader varmt har, sa solen sken, hade bra musik i bilen och bara njot. Kanns sa ratt att vara i den har staden. Om alla papper blir gjorda i tid sa kmr jag nu att borja pa universitet Northridge den 18 januari. Fick beskedet att jag kmt in, men har missat den har med visum andringen sa far se hur det blir. Om allt loser sig och jag far borja dar sa ar jag ett steg namre mitt mal och det kommer att kannas skont. Har bara 1,5 till 2 ar kvar da. Later mkt men det kommer att ga sa fort. Far da bara stanna har i ett ar till, om jag inte gifter mig med ngn amerikan och far green card eller bli sponsrad av ngt foretag that is. Jag satsar pa att bli sponsrad. Vad jag har hort sa ar det inte alls manga som blir det, men vet ni, jag tror eller jag vet att jag kommer lyckas!                                                                                                                 

Kommentarer
Postat av: Marwa

2010-01-05 @ 10:20:15
Postat av: Marwa

Det tror jag också att du kommer lyckas katta!

2010-01-05 @ 10:21:46
Postat av: agrin

omg katta den där låten fick mig att dööööööööööö... omg jag vill tillbaka nuuuuuuuuu

2010-01-06 @ 20:03:54
Postat av: Mamma

Det är klart du lyckas Katta. Massor av kramar från ett iskallt Sverige.

2010-01-07 @ 20:31:42
URL: http://duggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0