La La Land

Har legat och vridit ett tag nu. Dags att hoppa in i duschen och dra till skolan. Min lektion borjar inte forens vid tva, men hoppas pa att jag kan lyckas adda ngn till innan den har. Det sporegnar ute! Hade man vara tvungen att sta ute i regnar i 30 sekunder sa hade man blivit dyngsur. Pa riktigt. Mysigt, sa jag vill ligga kvar. Alskar ljudet. Igar nar Frida var pa Raplhs sa stotte hon pa basketlaget Cleveland Caviliers, laget dar LeBron spelar. Ok, d var visst ingenting. Nu vaknade Sandra med en massa news. Typiskt att jag ska missa allt, den enda gangen da jag inte foljer med ut. Dom hade traffat pa Neyo, som tidigare haft kontakt med Esra som precis flytta hit. Han kande igen henne, sa tjejerna satt vid hans bord och hade det kul tillsammans. Grymt drag. Han hade sjungit inne pa klubben och ar tydligen helt underbar. Blev bjudna pa efterfesten som var hos en utav dom kandasta musik producenter. Hon minns inte namnet, men han var asiat. Frida, du vet nog vem det ar. Har lite info om Michael J. till dig. Det jag kan saga nu ar att han bodde framfor hans hus, han pekade pa hans rum dar han dog. Berattar mer per telefon. Jag ryser. Huset var tydligen enormt. Det storsta Sandra nagonsin sett, sa hon. Man behovde typ en karta. Massvis med artister var dar och spelade in, som aven bor dar medans dom gor sin musik. Dom fick traffa en del oxa. Han visade till och med hur man producerar en lat, hur man slipar en rost osv. Jag alskar sant har! Jag vill lara mig om sant! Tycker att det ar super intressant! Har en kansla av att d kommer att hande en hel del snart. Bjudna pa grammy galan's efterfest blev dom som ska hallas i hans hem. Jag och Elsa ar ju bjudna pa sjalva Grammy Galan, men eftersom att hon ar i Sverige sa vet jag inte riktigt. Vi far se. Shit, allt ar verkligen mojligt i detta land. Agrin, du kommer verkligen vid ratt tidpungt! Grammy's efterfest here we come. I hope. Ni vet sa kert varfor jag ar overlycklig, yeah yeah :) Elsa, dags att komma tillbaka! Forrutom d har, sa har jag en hel del att beratta for dig. Kan inte vanta. Skype direkt nar du kommer hem fran Malaga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0