I'm searching for the more organized part of me

Hej! Har hort att det ar jatte kallt hos er, sa hoppas att ni haller er varma! I lordags vart det utgang igen! Jag, som maste vara varldens klantigaste tjej, tappade bort min planbok da jag bara skulle till cvs och kopa strumpbyxor. Var jatte glad och pa vag till nagra kompisar som hade forfest men tankte stanna till pa donken for att kopa en cheese. Da upptackte jag att den var lost. Hade den nar jag var pa cvs, for jag betalade med kortet, sa det maste ha hant nar jag var pa vag ut till bilen. Det ar endast 4 meter och nej, jag var inte full. Fran att haft humoret pa topp sa puff. Akte hem och sparrade korten. Jag hade da tva alternativ, sitta hemma och deppa over att jag tappat den eller att faktiskt ga ut och ha kul iallafall. Jag valde nummer tva. Traffade aven Matte som ar har pa besok och Meghan som jag inte hade traffat pa lange. Det var super kul. Idag ska jag ivag och oppna ett nytt amerikanskt konto, sen hoppas jag pa att csn skickar over pengerna snart! Igar var vi pa flygplatsen och hamtade Esra som flyttat hit. Det ar sa kul att traffa manniskor som precis flyttar hit, dom ar sa uppspelta, man blir sa glad. Hangde hos Pavan o tjejerna ett tag och Zakia bjod oss pa en jatte god middag! Pa kvallen sa var det tankt att vi skulle ut, men trottheten tog over. Jag gick hem till Jack & Monica som hade bjudit over mig. Vi satt och mumsade i oss en massa kakor med mjolk och tittade pa filmen Hitch. Fan, madde sa daligt efter. Hade atit for mkt. Nu ska jag ivag pa en massa arenden, ga till gymmet, sen sa ska jag traffa basta Feyson! Kram

Kommentarer
Postat av: a

haha stackare.. hoppas det gick bra med alla korten.. hade du id där oxå??

Va mysigt de låter, självklart ska du inte deppa hemma, ut och festa!!! det hade jag oxå gjort..



Åhh du får hälsa feyza från mig.. :) Ha de bäst tjejer!!! Pussar

2010-01-11 @ 23:53:56
Postat av: valeria

Katta, du skämtar!!! Först din cam sen din plånis! Åh my säger ja bara!



"Fran att haft humoret pa topp sa puff" ...Va sööt puff! hehe



puss puff!

2010-01-12 @ 08:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0