Battre sent an aldrig

Avlutade precis ett samtal med Grekland. Hann prata med mormor, morfar och farmor. Farfar var inte hemma. Ja, alla lever och efter att en bekant har i LA forlorat sin farmor igar sa fick jag en liten tankestallare. Jag tar dom for givet. Hor aldrig av mig. Det kanns som att dom pa ngt sett alltid kommer finnas dar, det ar sa fel. Andring. Man vet aldrig vad som hander i morgon. Sondagar far bli bli den dagen da jag ringer. Nog om det. Forsta skoldagen idag! Kanns jatte bra med ny skola! Alla klasser jag hade idag var super! Synd att jag bara ar enrollad i en av kurserna. Far se om jag far dom i slutet av veckan. Imorgon ska jag forsoka crasha en till. Kakade middag med Jack och Sandra innan, men nu har bada dragit. Sandra skulle ut pa party med tjejerna. For ovrigt sa sporegnar det har! Sofia, hade velat ha dina snygga gummistovlar nu! Dom hade raddat mig, sen sa hade jag sett javligt cool ut oxa :)

Kommentarer
Postat av: lambrini

Hej Katta!!!va glad jag blir att du ringde till alla,det va jätte snällt av djg!Lycka till med den nya skola ,,älskar djg krammmmm!!!

2010-01-20 @ 08:25:25
Postat av: agrin

ÄR SåÅÅÅÅ STOOOOOOLT <3

2010-01-20 @ 15:05:31
Postat av: Elin

Viktigt att ta hand om nära och kära men visst tar man de fr givet, räknar med att alla alltid ska finnas. Du ktig du är som kämpar på i skolan, hoppas allt går bra och att du ska trivas. Puss Elin

2010-01-20 @ 18:34:51
URL: http://elinsrader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0