Vår i La (aka 27 grader) SHUU ;)

Fan vad göött det är att gå till skolan i shorts och linne. Det är runt 25 grader hela denna vecka, inte illa inte illa... shit vad jag retas med er där hemma, flåt!  Första skolveckan är här och det är stressigt att hitta kurser, då alla är fullbokade. Men det ska nog lösa sig :)
Saknat min Katta när jag varit borta en månad, men nu är vi back together igen, oslagbara och virrigare än nånsinn :)

Varit en liten partyvecka såhär innan skolan. Kul att se så sjukt mycket olika människor när man går ut och partajar här i La. För nån kväll sen när vi var ute, så stod jag och några kompisar runt ett bord och hade trevligt, och upp kom plötsligt Robert Knepper, han som spelar T-bag i Prison Break. Fyfan vad rädd jag blev haha, Han ser ju lika creepy ut som i serien, jag tittade nästan efter hand-protesen, som om det var på riktigt. Han vingla runt där med sin konjak. Kunde han inte tagit med sig Michael Scofield?
Fredrik Ljungberg var oxå på Playhouse den kvällen.

Har jag sagt att jag ska börja träna.!!.. Nu jävlar ska jag bli fit :) Har ju föfan hållning som en ostbåge. Slut med det nu! SHOO!

Puss och Kram / Elsa


Lunch på 3rd street promenade för en vecka sen





Kommentarer
Postat av: Frida

Åh fyyyyyy fan! Jag hade skitit på mig om jag stog öga mot öga med honom :(

2010-02-17 @ 05:30:39
URL: http://bloggsmittad.blogspot.com
Postat av: valle

Hhaha, ja hade nog sprungit där ifrån.

Han ser skiit läskig ut,som riktigt peddo!

2010-02-17 @ 09:21:06
Postat av: Marwa

Neää du retas inte alls, kolla precis ut genom fönstret o det snöar!!! Här vankas inga vår feelings direkt.

2010-02-17 @ 10:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0