V-Day Weekend.

Jag kan inte komma pa vad vi gjorde i tordags eller fredags, men Elsa far ta det. I lordags iallafall sa hade jag mitt midterm i ett av amnerna. Jag maste fa ett A for det kandes jatte bra. I slutet av provet sa fick man vara i en grupp och hjalpas at. For forsta gangen pa lange sa var jag den som kunde mest. Sista 20 min sa bad alla mig i gruppen att ga igenom deras prov och kolla om d stamde. Lol. Hur sjukt ar de? Jag ar fran och med nu en av dom smarta i klassen. ;) Pa kvallen sa skulle vi ut. Jag var jatte trott men tjejerna sa att jag var tvungen att hanga med for vi skulle ivag pa ngt som jag inte fick missa. Jaja ok. Nar vi blev klara sa akte vi hem till Agrin, Pavan och co. Pa en forfest trodde jag. Vi oppnade dorren och det enda jag sag var en massa folk som skrek SUPRISE! Gissa om jag blev jag overraskad. Fattade ingenting. Jag brukar anda ana nar sant har ska ske, men hade faktiskt ingen aning, inte det minsta. Dom hade fixat iordning en overrasknings fest for mig, for att jag transfererat och borjat pa Northridge. Jag visste inte vart jag skulle ta vagen, blev sa generad men sa glad. Dom hade bara kopt massa godsaker som jag gillar och hade till och med satt pa Usher i bakrunden. Lol. Ju mer jag tanker pa det desto gladare blir jag. Sant uppskattas verkligen! Tack alla! Agrin, vet nog att d var din ide sa du ska ha ett speciellt tack. Under det harda yttre sa ar du faktiskt en av mina vanner som jag vet har ett stort hjarta. I mean it. Efter det sa var d Hollywood som gallde. Det var varldens trafik sa jag jag somnade i bilen. Vaknade av en krock. En bil korde in bilen som jag akte i och nej d var inte jag som korde bilen. Det var ingen stor krock, sa d lostes fort. Inne pa playhouse hade vi kul. Jag akte ivag tidigare med Pavan & Kim. Jack kom och raddade oss med bilen. Igar var d V-Day. Vet att manga inte gillar sana har dagar eller tycker att dom ar onodiga men jag tycker att det ar kul. Tog med mig Sandra och akte ivag och kopte en massa gott. Vi stadade och fixade lite mys har hemma. Hemma gjorda jordgubbs mojitos blev det oxa! Man behover inte vanta pa att ngn annan ska fa en att kanna dig speciellt, viktig, eller alskad. :) Pa kvallen blev d utgang, men jag hoppade over det. Nar Sandra kom hem sa var jag fortfarande vaken. Nattugla, javisst.

Kommentarer
Postat av: Maro

Vad roligt att ni äntligen uppdaterar :) pussar

2010-02-15 @ 21:08:26
Postat av: agrin

förstår inte vad du pratar om :P <3

2010-02-16 @ 11:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0