Paradise Cove.


Efter en massa spring idag, sa ville jag ivag till stranden ett tag. Sandra hangde med. I bilen, pa pacific coast highway, langst havet, mot Malibu. Vilken kansla. Efter d sa akte jag ivag till Agrin och company. Maja och Pavan kom sen sa jag blev kvar ett tag. Skulle egentligen trana med Maja, men eftersom att jag fortfarande ar forkyld sa hoppade jag over det. Nar jag kom hem sa hade jag fatt ett oroligt mess av mamma. Oops. Nar jag korde sa ringde pappa mig, bad honom att ringa upp. Nar han ringde andra gangen sa korde jag fortfarande men sa att jag skulle stanna nanstans. Precis nar jag parkerat sa las det pa. Min kara pappa trodde da att ngt hemskt hade hant. Jag vet inte vad jag tankte som inte horde av mig. Tankte nog att han skulle forsta att mina batterier tog slut. Nopp. Skype ringer. Dom hade varit vakna hela natten och vantat pa att jag skulle visa ett livstecken. Shit, vilket daligt samvete. Sorry familjen. Lite roligt att hora vad pappa hade hallunicerat ihop. Har precis pratat med Grekland och ska nu kaka mat, sadar klockan halv 2 pa natten. Har bara atit en gang idag, glomde totalt bort det eftersom att jag varit ivag hela dagen. Mkt bra start. Sa fort jag blir frisk sa ska jag kora jarnet. Beach 2010 it is. Elsa, ditt hold pa skolan ar borta. Jag var i din skola och fixade med det som du slarvat med. Du hade inte betalat ngn fee. Adda kurser nu, dom ar typ slut horde jag. Ja, d ar meningen att du ska bli stressad nu. Glom inte att satta in pengar for hyran, den ska betalas imorgon. Puss

Kommentarer
Postat av: valle

åhhh va sköönt att kunna gå ner till stranden!!!!! ( JÄTTE BITTER IDAG MED)

2010-02-03 @ 11:41:39
Postat av: Musse

Din blogg är ju på hög varv, as kul att du bloggar för fullt, jag visste nog förr att det fanns en liten "bloggerska" inom dig.



Ha det gött

2010-02-05 @ 23:00:36
Postat av: Baran

Ey hur kan du göra så mot din familj, ska nog gå o prata me din pappa så får vi dra dig í öronen när du kommer hem :D



kärlek från barre

2010-02-10 @ 03:05:45
Postat av: Elin

Okej, nu får ni ta och blogga lite nytt!!! Elsa, du har vart där i en vecka nåt kan du väl klämma ur dig??? Puss

2010-02-11 @ 18:56:46
URL: http://elinsrader.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tänkte precis samma sak.....eller rättare sagt.... Katta var mycket duktigare på att blogga, när Elsa inte va där.

Ska det vara så, va?

Valeria står bredvid mig, med en arg min. Hon är också sur och tror att ni bara är ute och festar!

Puss i alla fall då

Mamma Madeleine

2010-02-12 @ 10:35:04
Postat av: valle

Neej men ni drver ni har fortfarnade inte skrivit ngt! WTF

2010-02-14 @ 13:50:16
Postat av: Josephine

hej hej elsa visste du att jag också har en blogg jag delar med en kompis fast du behöver inte säga den till junior ;) http://BlackiWhite.blogg.se

2010-02-14 @ 21:54:52
URL: http://blackiwhite.blogg.se/
Postat av: Josephine

hej hej elsa visste du att jag också har en blogg jag delar med en kompis fast du behöver inte säga den till junior ;) http://BlackiWhite.blogg.se

2010-02-14 @ 21:54:53
URL: http://blackiwhite.blogg.se/
Postat av: elin

Ni suger så hårt på att blogg så jag sitter här och skäms nu för er...fyfyfy

2010-02-15 @ 14:03:18
URL: http://elinsrader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0