Molnigt.

Hej! Det blev inge party for mig igar. Agrin var ganska nara pa att fa med mig, men jag hann angra mig. Var hemma hos Maja med Pavan och hade det mys. Vi satt och pratade till the early morning. Vi pratade om det mesta. Fran jordbavningar och katastrofer till Dubai och lyx. Alskar diskussioner. Blev ganska trott pa slutet sa satt och lyssnade bara. Intressant. Pa tal om jordbavningar sa har ni sakert hort att en stor jordbavning vantar Kalifornien. Lite laskigt. Hur tontigt det har an later sa ska jag faktiskt kopa en ryggsack med allt som man behover om det skulle ske en. Vatten, mat, ficklampa osv. Ska ha en i bilen och en i hemmet. Ska tvinga mina roomies oxa. Dom bara skrattade nar jag sa det, men man vet aldrig vad som hander. Man ska alltid vara beredd. Det ar val att planera och vara organiserad? Ser ni, jag kan oxa :) Nar jag kom hem igar o var redo att sova sa far jag ett samtal av Jack som ar pa vag hem fran jbt, gaendes. Fran Santa Monica till Marinan. Det ar en lang promenad. Akte iallafall och hamtade honom. Nar jag kom hem sa var jag pigg igen. Satt och kollade pa en massa youtube klipp och somnade senare pa soffan. Det var meningen att jag skulle sova inne i rummet igar. For forsta gangen pa lange. Nu ska jag hoppa in i duschen. Ska mota upp Maja&Pavan och aka till Melrose! Kram pa er /K

Kommentarer
Postat av: lambrini

Kul att du ringde i Grekland Katta dom blev jätte glada,hoppas att inte blir stort jordbävning .Här kommer att bli snöstorm i natt .kram!!!

2010-02-19 @ 22:30:21
Postat av: Emma

Katta du e såå bra.. skulle oxå packat en väska för säkerhets skull!! men jag håller tummarna för en liten fjuttig skakning=))Här e de stooorm o iskallt! Pusss

2010-02-20 @ 22:13:57
Postat av: marie

Mycket förståndigt av dig. Kalifornien ligger ju i en riskzon

2010-02-20 @ 22:34:12
Postat av: marie

Mycket förståndigt av dig. Kalifornien ligger ju i en riskzon

2010-02-20 @ 22:35:23
Postat av: valle

va?! ska d va jordbävning? Det har jag inte hört! Va läskigt! Va hos Nihal igår kväll och kände hur t-banan åkte under huset och det kändes som en jordbävning så en rikgt skulle ja inte vilja va med om!

2010-02-21 @ 14:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0