Liten uppdate

Ok, nu tar jag tag i det har. Andledingen varfor jag inte har bloggat beror inte pa att d blivit en massa festande efter att Elsa kommit, utan har helt enkelt varit for lat. Har varit ute non stop innan mina vanner fran Sverige kom tillbaka och fattade inte hur jag orkade tills jag upptackte att batterierna tog slut. Nar Sandra kom hit sa fragade hon mig hur jag orkade, du ar typ superwoman. Det stammer, jag har varit som robot den senaste tiden. Om d inte har varit sa att jag varit ute och festat sa har jag sprungit runt pa en massa aventyr, eller pluggat i timmmar, till slut sa orkar inte kroppen mer. Det ar val det som hant nu. Slappna av, som Daniel & Musse brukar saga. Liten snabb uppdate. Forra helgen sa var jag, Maja och Pavan pa Jennifers inflyttningsfest. Kul! Alskade lagenheten! Efter sa skulle vi vidare till playhouse, ett ute stalle. Pa vagen dit i bilen sa hade jag, Maja & Pavan en egen liten fest. Vi sjong, skrek, dansade och inte minst skrattade! Pa klubben traffade vi pa Agrin och co. Ibland hander det saker som man inte riktigt skriver pa bloggen, antingen for att d tar lang tid eller for att ni faktiskt inte far veta. Lite den. Dagen efter sa var jag, Maja & Pavis blev bjudna pa en Lakers match. Johanna, en kompis har skulle firas! Vi sag matchen fran en vip lounge. Aven fast d var riktigt coolt sa foredrar jag nog att sitta i publiken men d far bli nasta gang da man enbart ar dar for att titta pa matchen. Det var lite trangt sa vi satte oss vid ett bord och bestallde in drinkar och massa gott istallet. Kvallen kunde inte bli battre. Efter matchen sa forvandlades loungen till en klubb. Leonardo Dicaprio, Tiger Woods och Jack Nicholson var pa plats oxa men ingen som jag fick syn pa. Ute regnade det som bara den. Vi skrattade sa mkt den kvallen. Ingen ville hem sa vi akte forbi Marinan till Pacific Cost Freeway dar vi bara akte, pratade men oxa bara satt tysta och lysnade pa musik. Ett perfekt slut pa en underbar kvall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0