Helgen.

Fredag: Hann jag bocka av en hel den pa "maste-gora-listan". Kom hem och borjade med laxan som jag hade till i lordags. Vi skulle ga pa ett pre event for grammy galan och det vill inte jag missa sa stressade som fan for att hinna bli klar. Jag hann. Vi drog ut till ett annat stalle forst och tankte aka till eventet senare. Eftersom att jag borjar 8 dagen efter sa tankte jag dra hem tidigt, men d blev inte riktigt sa. Vi stack fran klubben nar d stangde, vid 2, sen sa drog vi till Bel Air. En stor besvikelse. Nar vi kom dit var det typ inga folk kvar. Killen som ager huset lag i hans sang med 5 tjejer runt om honom. Han ar for ovrigt varsta slisket. Det var iallafall coolt att se vart manga haller hus nar dom spelar in sin musik osv. Kunde inte sluta tanka pa att Michael hangt dar. Det var coolt. Kom hem klockan 4 nangang och la mig inte forens vid 5. Sandra och jag satt och diskuterade om kulturella skillnader osv. medans vi satt och proppade i oss en massa onyttigt.  
Lordag: Vaknade av att in syster ringde. Tittade pa klockan och den var 8. Jag borjar 8, sa ni kan ju tanka er vilken panik jag hade. Hoppade bokstavligen upp fran sangen, satte pa mig det jag sag framfor mig och stack ivag. Kom 40 minuter sent. Hade dock tur, for hon hade inte tagit attendence annu. Efter den forsta rasten sa kommer hon med nyheten att vi ska ha ett quiz. Shit, tankte jag. Hade inte alls last sa mkt som jag borde gjort. Gjorde testet och gissa vad, jag fick alla ratt! Pa eftermiddagen sa akt jag ivag till Eleni och Jesper. Skulle hjalpa dom att flytta, men dom hade fixat det mesta sjalva redan. Istallet blev d hang framfor brasan. Massa manniskor kom over och det var jatte trevligt. Efter d sa hamtade jag upp Sandra och akte ivag till Cheesecake factory. Satt pa uterservingen och hade det lyx. Alskar att sitta dar, utsikten ar sa vacker. Maten, ja den ska man inte ens prata om. Mkt god. Det var tankt att vi skulle dra ut efter men d blev for sent och jag orkade inte stressa sa hade en lugn hemma kvall istallet.
Sondag:
Pa formiddagen akte jag till LAX for att hamta upp basta Maja! Superkul att hon ar tillbaka! Den har terminen blir en riktigt bra termin, jag kanner pa mig det! Eftersom att d blev forseningar sa var jag tvungen att skynda mig nar jag kom hem. Hade ett litet arende. Hoppade in duschen, luktade sa mkt rok fran brasan. Klockan borjade bli mkt och jag hade lite brattom. I stress akte jag ivag. Vid 1.30 pa natten akte jag ivag till ett stalle for att mota upp resten som var ute. Jag bytte om i bilen, sminkade mig och var redo for fest. Kom dit nar d var 20 minuter kvar. Utanfor traffade jag pa Eden och hennes vanner. Dom hade precis kmt dit dom ed. Dom hade hort att Lil Wayne var dar. Lol. Vi tjejer ar sa roliga ibland. Ingen ide att ga in, sa vi stod dar utanfor och latsades vanta pa tjejerna. Vi vantade ju pa riktigt, men ja ni forstar. Ut kommer da Usher! Hur sjukt! Hans leende gjorde min kvall. Han ar sa charmig. Kan man vara kar i en artist? Isafall ar jag det. Trey Songz sag jag oxa, ett ord, het. Akon, han ar sa lik Laity i Bredang. Det ar ett skamt. Det var dom jag sag. Tjejerna som var dar inne sag Beyonce, Jay Z, Rihanna, Omarion, Drake, Lil Wayne, Mario, Russel Simons och Megan Good. Lite kul info for er dar hemma. Jag ar inte kandis galen, men hade faktiskt velat vara dar inne igar. Grymt drag och kul att se dom in real life. Efter d sa drog vi till ett stalle som heter Berris. Fullt med folk och dom hade as god pizza! Sen var d dags att ga hem. Kom hem, pratade med Els, la pa i panik for att jag kom pa att d faktiskt var mandag och att jag hade skola.

Kommentarer
Postat av: valeria

Fast man inte är kändiskåt så är det alltid kul när man ser en känd person.



Livet leker verligen där borta! Medans vi i kylan sitter hemma lr om vi går ut så går man till sture,det är inte svårt att veta hur kvällen slutar här iallafall! (jätte bitter)

2010-02-02 @ 09:44:55
Postat av: Katta

Ja.. jag ar inte ett dugg avis pa fest livet hos er. Daremot sa finns det annat som finns hos er som inte finns har som man kan langta till ibland. En svang forbi pappas restaurang eller en kebab hos Hakan hade inte suttit fel nu t.ex. Allt har sina for- och nackdelar. :)

2010-02-02 @ 21:10:43
Postat av: valle

Men snart kommer ännu en fördel.....JAAAAAAAAG! haha ja kommer den 30 mars stannar i 2veckor!

Jag vill verkligen njuta av la då, typ hyra en cyckel å bara cyckla runt och chillpilla ordentligt, beställa mat hem, njuta av vädret och FESTA!;)

2010-02-03 @ 11:46:55
Postat av: Katta

JA!! Da var det sant! Jag och Sandra funderade over det igar! Hon sa att du skulle komma da, men jag var osaker eftersom att jag inte hade hort ngt! Jag har spring break da du ar har. Har d innan Elsa och dom. Junior ar har samtidigt som dig, men d kanske du visste om? Du kmr bara 4 dagar innan honom. Ska Anna me?

2010-02-03 @ 17:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0