Tigrar ska inte gå löst

I morse så hade Tiger Woods presskonferans där han i 14 minuter bad om ursäkt till familjen, vänner och folket. Jävla patetiska människa. Det var inte så att det var ett sne steg (and dont get me wrong, ett sne steg tycker jag räcker för att ta död på kärleken) , utan nu pratar vi om flera år med andra kvinnor. Till och med när hans fru Elin låg på sjukhuset och fött hans andra barn så hade han kontakt med andra kvinnor. Hur jävla iskallt är inte det. Jag blir chockad och arg, tyvärr så är otrohet så jävla vanligt idag. Till alla otrogna människor: tänker ni inte på vad ni kan förlora, eller tar egot helt över eran trånga lilla hjärna?



Jag är inte lika duktig som katta på att ladda upp filmer, men kan länka i allafall. Här har ni Presskonferansen: http://www.cnn.com/video/#/video/sports/2010/02/19/sot.tiger.woods.statement.cnn?hpt=C2

/ Elsa


Kommentarer
Postat av: emma w

Va faaaan, ja kom in på "secret taliban talks" me din länk hehe..

2010-02-20 @ 01:08:05
Postat av: Marwa

Såg den patetiska konferensen d va ju på tiden. Men håller verkligen med!!!!! Äckliga lilla apa, dom tänker bara med en grej.

2010-02-20 @ 10:27:23
Postat av: marie

Jag säger bara SVIN

2010-02-20 @ 22:30:37
Postat av: valle

Och jag säger bara GO TIGER GO TIGER, nää skämta bara. Synd bara att hans ord inte kommer från hjärtat. Ska man ångra ngt så ska detvara äkta annars kan man lika gärna hålla käft!

2010-02-21 @ 14:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0