Superbowl

Forra sondagen kom Elsa tillbaka. Kandes jatte kul. Det var superbowl den dagen. Superbowl ar finalmatchen inom USA:s nationella liga i amerikansk fotboll. Det ar jatte stort har. Vi blev bjudna pa en hel del festligheter, men vi akte ivag till en strand i Malibu istallet. Pa kvallen sa skulle alla till playboy mansion, men jag bestammde mig for att aka och hamta Elsa istallet. Hade ingen energi till det. Sant hander hela tiden har, sa d gor liksom ingenting om man missar ngt. Vi satt hemma och tog d lungt och fick senare besok av Jack och hans vanner. Veckan har varit stressig, varit jatte mkt i skolan sa har pluggat for det mesta. For nagra dagar sen sa satt jag vid koksbordet i 13 timmar i strack. Det var en arkitekt laxa, man skulle skissa och halla pa, tror att jag gjorde om den 6 ganger for att jag inte tyckte att den sag perfekt ut. Mina roomies sager att d ar en sjukdom, visst ar d inte det? 

Kommentarer
Postat av: Sara

Katta - det ÄR en sjukdom =) Och jag har den också, den kallas perfektionism!



Puss på dig, glömmer aldrig dina underbara verk 2008 som vi slet med på golvet i timmar ;) Speciellt ansiktet du gjorde, så sjukt vackert!

2010-02-16 @ 23:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0