Plugg, plugg & plugg.

Hejsan. Hoppas att ni mar bra dar hemma. Elsa & Sandra ar ivag och ska fixa lite med skolan och jag har varit hemma och pluggat. Nu ar jag antligen fardig med lasningen, ska nu ta provet som ar online. Wish me luck. Blev vackt av en jatte full Elsa igar natt, eller klockan 5 pa morgonen. Jag var inte sa glad, blev ganska sa arg. Hatar att bli vackt, speciellt nar det inte ar for ngn speciell anledning. Jaja, sant far man sta ut med ibland. Nu funderar jag pa om jag ska stanna hemma och ta det lungt ikvall eller om jag ska dra ut pa party. Kanner att jag ar i behov av att traffa lite manniskor sa d kanske lutar lite mer at utgangen. Hm, vi far se :)

Kommentarer
Postat av: lambrini

Lycka till med dina prover Katta!!puss.!

2010-02-19 @ 07:34:42
Postat av: valle

Lycka till på provet!!



Ja vet att du kommer att dra ut, hare så kul ikväll:P puss puss

2010-02-19 @ 13:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0