Påhopp

Elsa här! Oj oj så många komentarer man fick om schemat jag har... visst har jag det bra, det är ju jag som gjort schemat så, långa dagar med torsdag och fredag lediga, som förra terminen. Har även en online kurs som kräver några timmar i veckan. Bara massa påhopp känndes det som att jag fick. Bara festar och festar. Hahaha var i och för sig ute igår, tillsammans med Katta och Sandra, på My House. Det var sköj :) Så visst har jag det bra ;)

Men vill bara visa Mamma, syster och bror som hackar på mig vad jag precis blev klar med denna torsdagkväll. Här är min första Design läxa som ska lämnas in på måndag, känns bra att ha den gjord, i morgon väntar fler läxor.

Puss på er mina egna små haters <3 Love you!



Vi fick bara använda oss av en penna, och endast göra allt med raka linjer i olika riktningar och mellanrum så att det bildas mörkare och ljusare kontraster. skoj skoj :)

/ Elsa


Kommentarer
Postat av: Mamma

Men lilla gumman, jag skrev även att allvaret kommer så småningom. Roa dig medan du kan, betydde det. Snyggt jobb, hoppas på bra betyg där. Puss

2010-02-26 @ 08:54:45
Postat av: Mamma

Något hände med min kommentar precis, kan inte se den.

Skrev i alla fall att jag faktiskt hade uttryckt att; så småning om börjar allvaret och att du ska passa på att njuta!

Vill inte att du ska tro att jag missunnar dig ett roligt år! puss,puss

2010-02-26 @ 09:00:51
Postat av: elsa

hihi mamma, jag ville bara skoja lite med er. Vet att du unnar mej detta. älskar dej!

2010-02-26 @ 10:05:47
Postat av: elin

Aha gumman du kände dig visst lite träffad ändå, du ansvarar själv över ditt eget år där borta och hur du lägger upp dina dagar är helt upp till dig själv.

Att blanda nytta med nöje är väl det bästa. Fin bild. puss

2010-02-26 @ 17:43:26
URL: http://elinsrader.blogg.se/
Postat av: anski

men OJ elsa,den bilden va ju så värd att dra till med en kommentar för ovanlighetens skull,jätte fin!!E faktiskt ute efter en tavla i den stilen.Gör den större o sätt lite färg på så bjuder jag tusenlapp"ar";)

du har talang beloved cousin<3

2010-02-26 @ 23:01:58
Postat av: marie

Du är skitaduktig!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-02-27 @ 12:23:08
Postat av: Linus

Men lugn, hur orkar du göra så jävla fina bilder?!

2010-02-28 @ 15:43:01
URL: http://omlinus.blogg.se/
Postat av: valle

Elsa, hollysmolly vad fin!! JA. TACK en sån vill jag ha! Står bilden för ditt liv i La kankse;) haha

2010-03-01 @ 10:25:44
Postat av: Annika

måste bara säga att den där bilden är extrem.. skiit snyggg.. :)

2010-03-02 @ 15:58:00
Postat av: Lillebror Petter

WTF, den som vet förkortningen fattar.

hur kan man rita sådär? grymt bra gjort <3

2010-03-10 @ 13:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0