LÖRDAG, det tackar vi för!

Shullululu Elsa här! Vaknade tidigt i morse av att regnet öste ner utanför fönstret, mysfaktorn är hög då tycker jag. Katta åkte iväg till skolan och Sandra på äventyr :) Jag har varit hemma hela dan och latat mej, tills katta kom med bilen och hämtade mig. LUNCH! Det var gott :) Nu ska vi åka iväg och kidnappa Agrin i Beverly Hills, det blir gött, länge sen vi sågs, eller ja, några dagar i allafall...
Ikväll blir det Lattjo Lajban, Då ska vi göra Hollywood :)




Titta på dom här da... Världens finaste ju! Bästa roomisarna <3



Tog bilden igår, när vi var på Urth Cafe på Melrose. Jätte mysigt! Vi sprang runt där och besökte lite vintage affärer bla, mkt fint att titta på. Efter det så åkte vi till 104 s. Robertson Blvd - Odd Molly har öppnat där. Eleni, Kattas vän jobbar där, och dom öppnade för första gången och bjöd på champagne.





Var är världen påväg... en ny katastrof har inträffat i Chile.
En extra tanke till alla drabbade och deras anhöriga! Må Gud vara med er! <3




/ E


Kommentarer
Postat av: elin

tjenis penis, hade ni kul igår?? Och älskade syster, minns du inte att du kommenterade min blogg 2 ggr?? Fattar nada haha du en rolig. Söta bilder på er. Puss Elin

2010-02-28 @ 22:13:45
URL: http://elinsrader.blogg.se/
Postat av: valle

ÅÅh vad jag vill åka til er nu och bara njuta av livet!

2010-03-01 @ 10:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0