Last night!

God morgon, eller god eftermiddag. Klockan har slagit halv ett här i Los Angeles. Igår var jag och Sandra ute och dansa på My House, en klubb som ligger på La Brea och Hollywood. Ghöölet bra musik, så i morse när jag vakna såg jag ut så här. haha



Det är kul att skolan börjat, och jag har craschat alla kurser, det innebär att man går till en klass som redan är full och hoppas på att få adda den kursen i allafall. Det känns som att  det ska gå bra, det får jag reda på på måndag. :)
Nu ska jag snart springa iväg till skolan och inskaffa mig en bok till min online kurs jag har. Det är en 8 veckors kurs i Art History.

Pose i taxin ;)

 



Vill bara passa på att gratta min älskade storasyster Elin som fick högsta betyg i sitt stora skolarbete som hon kämpat med så mycket! Jag älskar dig och du har världens mest stolta lillasyster!

Puss Elsa



Kommentarer
Postat av: valle

Orka vakna upp snygg!

Du ...kan ja få dina örhängen?? Du vet vart du ska posta dem va, tack så mkt puss puss

2010-02-19 @ 13:48:22
Postat av: Elin

Tack lilla fisen:) Du är så söt. älskar dig, puss puss

2010-02-19 @ 17:31:59
URL: http://elinsrader.blogg.se/
Postat av: Elsa

haha lera, örhängerna tillhör katten, och ja, jag fick ta ca 50 bilder innan det fanns någon som var bra... ;p

2010-02-19 @ 23:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0