It's all good Baby Baby

Sådär, då var hela schemat klart för min vårtermin. Har ju krashat alla mina klasser, vilket helvette. Klassen som jag sprungit till i en och en  halv vecka nu, var det 20 st som ville krasha, men bara 6 platser fanns kvar. Så läraren fick lotta...TYST, jag som har världens otur jämt, drar en lapp, och den är tom... jag blev jätte ledsen, men när alla hade dragit så visade det sig att nästan alla fick en tom lapp, så en dragning till, Och då drar jag en lapp med en etta på... gaaaaahhhhh jag vrålade i klassrummet och skrek härligheter på svenska hahaha

Jag tänkte att det skulle hjälpa om jag såg söt, snäll och oskyldig ut, så i morse satte jag på mig en rosa rosett i håret, haha vilken rövslickande mupp! Nästan så att jag tog med mig ett stort rött äpple att ge till läraren, men lät det stanna hemma ;)

Mitt schema:
Måndag: 11.15-13.40 Design , 14.00-16.30 Oil painting
Tisdag: 12.45 Color Drawing
Onsdag: 11.15-13.40 Design , 14.00-16.30 Oil painting

Shit vad ointresant för er att läsa... dax för mig att hoppa in i dushen. Jag plus mina roomisar ska nämligen ut ikväll :) Det blir skoj!

Puss och hej <3 Elsa



Kommentarer
Postat av: marie

Kul för dig. Ett stort grattis till din tur och att du verkar så glad och lycklig. Kramar

2010-02-25 @ 08:52:11
Postat av: valle

ääHHH oskyldig du ser mer ut att va skyldig, som om du ska ha galna underkläder och en läder piska vilket du har gömt under din varma stora tröja! haha



Men grattis till dina ämnen, det måste vara väldigt intressant, puss

2010-02-25 @ 08:53:37
Postat av: Elin

Haha ja precis, oskyldig?? Nja, nä snarare skyldig.

Kul att du äntligen fick ihop lite kurser då, slipper man sitta här och undra om du bara festar...kan ju se så ut ibland. Stoltö över dig, kämpa på. Puss puss

2010-02-25 @ 09:31:12
URL: http://elinsrader.blogg.se/
Postat av: Mamma

Oj, vad mycket fritid...tänker jag. Fast å andra sidan, kan det ju vara skönt....så småningom blir det ju allvar.

Puss

2010-02-25 @ 09:56:34
Postat av: Linus

Elin, med det där schemat ser det ut som att hon har fett med tid att festa ändå. ;-)



Grattis Elsa, jag är glad för din skull!

2010-02-25 @ 23:04:05
URL: http://omlinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0