Villa Marina

Hej! I fredags sa akte vi ivag till Melrose som jag skrev i det tidigare inlagget. Vi kakade pa ett super mysigt stalle som heter The Ivy. Vi tog nagra bilder, men maste vanta tills att Pavan skickar dom till mig. Senare pa kvallen gick jag ut. Sandra & Elsa hade fatt nagra biljetter till ngn Lakers fest. Inga lakers spelare sags till sa lange vi var dar, men javligt bra musik spelades och sa var d lite kul att prova ngt annat an Hollywood. Senare drog tjejerna vidare, jag akte hem. Hade skolan klockan 8. Vi hade tva quiz, fick A pa bada. Yes. Efter skolan sa motte jag upp girlsen. Vi akte till Venice & kakade pa en italiensk restaurang. Senare pa kvallen var jag och Elsa bjudna pa ett fodelsedags firande. Det startades pa ett mexikanskt stalle dar vi at & drack drinkar och akte sen vidare till ett utestalle och senare till en efterfest. Kul kvall. Onskar att man kunde beratta allt som hander, men tyvarr. Lol. Idag var jag pa maknaden. Det borjade regna nar jag kom dit, sa alla borjade plocka ihop sina grejer, hann iallafall kopa en klanning! Nu ska vi snart pa bio. Hasta la vista /K

Kommentarer
Postat av: valle

Det är juh as bra att du fick A på båda testen, Bra jobbat!

2010-02-22 @ 10:29:40
Postat av: Emma

Grattis till dom bra betygen!!! Stolt =))

2010-02-23 @ 00:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0