Ett gott skratt förlänger livet, sags det.


Hade bara en lektion idag. Maste bara saga att jag ar super nojd med skolan och alla klasser pa Northridge. Kanns inte ens jobbigt att ga till skolan, kanns inte ens som att jag gar i skolan. Njuter och trivs. Pa vag till parkeringsplatsen efter klassen idag sa var d nagra tjejer i en bil som borjade ropa pa mig. GIRL!! Forvanad vande jag mig om. Take down your skirt, your ass is showing. Jag hade gatt runt sadar i en kvart! Nu hoppas jag bara att dom i in klass var for upptagna for att marka ngt. Pinsamt. Kan inte gora ngt annat an att skratta. Lite komiskt att d hander just mig. Efter skolan sa var d tankt att jag och Agrin skulle ivag och kaka en snabbis. Vi vantade till 7 pa att matstallet skulle oppna. Agrin, Zakia & Esra som oxa var med ville ata dar. Nar vi kom dit, sa var han tvungen att forbereda allt, det tog tva timmar. Det ar inte roligt att umgas med en hungrig Katta. Fick maten kvart over 9 och jag slutade skolan vid halv 5. Jaja d var riktigt gott, sa d var vart det. Nu maste jag lagga mig, ar jatte trott. Ska upp tidigt och gora laxan. Imorgon borjar mitt nyttiga och friska liv! Dags for gymmet! Maja, nu kor vi!!

Kommentarer
Postat av: lambrini

hehehe du e så rolig Katta!!!!Idag träffade vi Elsa det va kul att se henne.kram !!!

2010-02-02 @ 21:11:16
Postat av: valle

hahaha! Your ass is showing! hahahaha Erkänn att du kolla runt omkring dig om det var folk där som hade sett dig!



ps. om inte du börjara svara ibland på kommentarerna då kommmer ja sluta skriva, deal!?

2010-02-03 @ 11:40:36
Postat av: valle

Hej! Nu FÅR JA BE OM URSÄKT! såg precis att du hade svarat på ett tidigare inlägg som jag hade skickat , hahah! Ska alltid skicka kommentarer haha!

2010-02-03 @ 11:44:32
Postat av: Katta

Ja, det gjorde jag faktiskt haha! Fortsatta kommentera, d ar kul. Fattar inte varfor resten inte kommenterar, ser att det ar mer an 100 som laser varje dag. Hmm :)

2010-02-03 @ 17:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0