Plugg tider

Studera mera. Vi har suttit föhfaaan hela jävla veckan och pluggat, Katta på sin madrass, Jag på min stol och Sandra och flytit omkring.. SÅHH...
Katta har gått upp 7 varje morgon och pluggat röven av sig, Hon går ju i tuffa skolan ni vet, och den tar slut om en vecka... oj..OJOJ... ahh det sa vi me, när vi kom på det. Men hon har varit så duktig och hann klart med allt. :)

Jag har haft väärsta utmaningen i min oilpainting klass. Måla av mig själv när jag tittar mig i en liten,liten jävla spegel... skit svårt, men super kul... Såhär blev det... Jag måla med hela spegeln oxå... haha läraren bara skratta :D

Passade på att förstora läpparna oxå, när man endå har chansen, gratis och smärtfritt ;)



Puss Puss Elsa

Kommentarer
Postat av: Valle

Elsa du e såå himla grym!!! Du vet exakt vad du kommer få göra direkt när du kommer hem, såå ja plockar upp dig på arlanda!

2010-04-27 @ 09:30:32
Postat av: valle

hahaha ser nu att "leverfläcken" fick hänga på! hahah

2010-04-27 @ 09:31:21
Postat av: Elsa

Klart den fick, den är standard nu för tiden!

2010-04-27 @ 11:52:46
Postat av: Linus

Men du är ju stört duktig. Ett skämt. Du är som ett skämt! Lite den.

2010-04-27 @ 16:56:12
URL: http://omlinus.blogg.se/
Postat av: Emma

Va duktig du e gumman!!!! Skiiiit fin bild=)) Ses snart babe!!

2010-04-27 @ 20:01:48
Postat av: Syrran

Oj vad fiiin:) Duktig du är!Puss

2010-04-27 @ 20:49:47
Postat av: Syrran

Oj glömde en sak...jag vill ha bilden:)Tack tack Puss

2010-04-27 @ 20:50:51
Postat av: anski

elsa du slutar aldrig förvåna en med din dolda talang,bara att inse att man ska sluta förvånas och bara inse att d här är vad du är menat att göra,AWESOME!!

2010-04-27 @ 21:53:53
Postat av: ellinor

Det är verkligen konstigt, personer som brukar vara jätteduktig på att måla brukar ju oftast visa det dom gör, och sitta ner och måla. Men med dig så har jag aldrig sett dig måla innan förutom små ögon med blyerts och små hjärtan. Och så kan du rita något sånt här. Jag blir lika chockad varje gång. Du är så jävla duktig! And im a little bit jealous ;) men bara lite. PUSS PÅ ER!

2010-04-28 @ 09:39:47
URL: http://ellibells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0