Onsdag

Elsa här! Kom hem från skolan nyss. Sitter och möörshar in korvstroganoff i käfften. Blev inte "samma lika" som Kattas, men den blev god endå :)
Kan nån berätta för mig varför det inte är typ fett med jävla varmt ute? Det ska vara det den här tiden i LA. Jag blåste bort när jag gick hem idag, bokstavligen... Men solen lyser och jag känner mig lycklig och glad endå :)
Vi har trevligt besök här av Minna, Josse och Johanna. Vänner till Sandra. Så ikväll ska vi visa dom Drais, favvo klubben just nu. Innan det så ska jag och Katta till en Rock spelning. Det ska bli intressant och kul ;)

Nu - Plugga och sen hoppa in i duschen.

Trevlig torsdag till er hemma i Sverige

Puss / E


Kommentarer
Postat av: syrran

haha jag såg det när jag läste tidningen igår, det stod 16 plus i LA...här blåster det jätte mkt också och kallt som fan.

saknar dig. puss

2010-04-29 @ 07:10:55
URL: http://elinsrader.blogg.se/
Postat av: Valle

Tycker att det ska börja snöa hos er!

2010-04-29 @ 13:40:13
Postat av: Syrran

Hahah bra Valeria, jag håller med dig.

2010-04-29 @ 22:47:40
URL: http://elinsrader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0