Helgen.

Fredag: Sprang vi runt som vanligt, men senare pa kvallen sa var vi ett gang som grillade vid Marina Terrace. Efter det drog vi ut till ett utestalle i Hollywood. Blev senare stoppade av polisen, men var bara ngn kontroll och allt gick bra. Polisen har en tendens att borja flirta har, sa som tjej har man det ganska bra, slipper boter lite da och da :)

Lordag: Akte vi till storage och hamtade dom sista grejerna, men insag att nagra stal grejer fattades sa vi drog till Ikea och fixade det. Efter det sa akte vi till Main street dar vi hittade en super affar! Vi blev helt kara! Vi fyndade och stressade hem for att gora oss iordning. Jag och Elsa var bjudna pa en hemmafest pa ett Mansion i Beverly Hills. Det ar helt sjukt hur stort vissa bor har i Los Angeles. Nar vi varit dar ett tag sa stangde dom av musiken for att grannarna klagat. Vi blev sugna pa att dra vidare, men vi kunde inte komma darifran. Ingen hade ngt nat pa mobilen. Efter en stund sa traffade vi en man som sa att vi kunde fa aka ner till Hollywood blvd i hans hummer limo, vi klev in som blixten men fick kliva av minst lika fort och det var pa grund av att nummer inte gavs ut. Pinsamt. Vissa personen ar sa skumma i det har landet. Vi lyckades iallafall komma ner till Sunset dar vi fick skjuts av David. Aven fast han bodde i The Valley, som ligger at andra hallet, sa skjutsade han oss hela vagen till Marinan. Snalla manniskor finns oxa. Han berattade att Pink och en av snubbarna i Guns n Roses ar goda vanner till honom. Han lovade oss en motorcyckel tur langst Pacific Coast Highway. Hade varit coolt.





















Sondag:
Vet inte riktigt vart jag ska borja. Elsa hade en laxa dar hon
behovde ta foton till hennes nasta lektion. Hon fragade om jag hade nagra ideer pa vart hon kunde fota och jag kom pa att vi kunde aka till Skid Row. Tankte att hon kunde fa nagra betydelsefulla bilder. Bilder som sager mer an tusen ord.
Skid Row ligger i Down Town och ar ett av dom fattigaste omraderna i Los Angeles. Riktigt slumkvarter. Har nog aldrig sett sa manga uteliggare pa en och samma plats i hela mitt liv. Nu snackar vi om ett ett helt eget samhalle. Det var helt sjukt att se, men samtidigt sa intresant. Vi upptackte ganska snart att det inte var nagon ide att kliva ut bilen och fota, aven om klockan bara var 12 pa dagen, sa vi bestamde oss for att aka darifran. Vi stannade vid ett rod ljus och fragade bilen brevid om vagen till China Town. I samma sekund sa vi blev pakorda bakifran. Forbannad oppnade jag dorren och ut kommer gangsta och hans polare. Han ar helt patand och saknar aven tander i kaften, ja da forstar ni nog vad jag menar med gangsta. Han sma flinar och fragar om att ar okej och det enda jag tankte pa vad min bil. Bitch Katta kom fram. Han foreslog att jag skulle ga ut och titta och det gjorde jag saklart inte. Antingen sa hade dom rovat bort mej eller sa hade dom snot bilen men Elsa och min system kamera, jackpot! Sa jag svor och smalde igen dorren irriterad och sa att Elsa skulle skriva ner deras registerings nummer fort. Hon hittade ingen penna, sa pucko Katta, dvs jag, foreslar att hon ska fota den istallet. Nar hon gjort det sa marker hon att dom fuckar ur och springer mot oss, sa Elsa skriker kor kor kor! Jag fattade ingenting, men hon fortsatte skrika att jag skulle kora sa jag tryckte allt var jag hade pa pedalen och korde mot rott. Vi borjade skrattade lite grann, tills vi insag att dom borjade biljakten. Vi fick panik. Dom korde fortare och fortare, sa vi gasade pa annu mer och forstod det att dom menade allvar. Vi korde nog i 140. Vet inte hur jag ska forklara, men kandes som att vi var med i en film. Det var den sjukaste kanslan, hur hade vi hamnat i den situationen. Panikslagna som vi var forsokte vi anda komma pa satt att aka ifran dom, men det gick sa javla fort. Jag sket i stop skyltar, rod ljus och dom likasa. Dom forsokte kora upp brevid oss, sa fick kora zig zag for att ha dom bakom oss. Jag vet, d later helt sjukt. Vi var helt hysteriska, har ingen aning om vad vi skrek och sa i bilen, men radda var vi iallafall. Trodde att vi skulle do pa riktigt, om inte av dom sa i en trafik olycka. Fraga mig inte hur, men vi lyckades till slut skaka av oss dom. Vi stannade till vid en piñata affar dar vi fick gomma oss hos mexarna. Stannade dar ett tag och akte sen hem till vara trakter. Venice kanns numera sakert jamfort med Skid Row. Fatta att d vare min ide, nagon som ar forvanad? Sa typiskt!
Var inte oroliga, ska inte goras om! :)

Pa kvallen gick vid och at pa en restaurang nere vid Fishermans Village tillsammans med Gino, sen var det dags for laxor.

Nu fick jag ont i fingrarna! Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Linus

Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit!

2009-09-16 @ 15:33:26
URL: http://omlinus.blogg.se/
Postat av: Sofia

asså katta!!!!! DU FÅR INTE GÅ UR BILEN! hehe. crazy tjejer ni är. låter som ett värre område än Inglewood? hehe. så du menar alltså att de höga, tandlösa gangsterserna INTE gillade att ni fotade dem? hm... why am I surprised? hehe.



I miss you katti och förresten.. den här bloggen borde heta "Another drama with McKat" hehe

puss!

2009-09-16 @ 15:40:35
Postat av: elin

Men hahahah herre jisses!! Syrran och katta, kom hem NU!!! haha, varför är jag inte förvånad?? Och varför, hur och när och huuuur kunde vi låta er 2 bo i L.A tillsammans?? Alla måste haft hjärnsläpp er måste man ju ha koppel på och punktmarkera hahhaha.

2009-09-16 @ 16:40:54
URL: http://elinsrader.blogg.se/
Postat av: Tischelish

Men herregud tjejer, jag är faktist förvånad på riktigt över din briljanat idé och åka dit, haha du som är värsta hönsmamman..Men jag älskar när du fuckar ur hahaha kan verkligen se mej lilla katta framför ghettogangsters :) Antar att det minskar mina chanser att få åka till Comton när vi kommer..fan också!!! Men snälla va rädda om er gud jag blir aldeless svettig här hemma framför datorn och elsa inga mer latinobråk okej! Ses snart babes! OM jag längtar! Massa kärlek

2009-09-16 @ 18:42:00
Postat av: emma w

Oj oj oj! Skriver ni om fler sånna här saker hamnar nog bloggen på tio topp listan mest lästa!! Men ja e glad om ni inte gör det hehe :) vi ses soon! puss o kram

2009-09-17 @ 00:07:49
Postat av: josse

haha söta vän du måste vara försiktig. KRamar

2009-09-19 @ 01:15:48
Postat av: Annika

hahahha tjejer ni e galna..

faan va sjukt.. jag hade dött!!

meen jag önskar att jag var med.. hahaha.. snacka om vilken upplevelse..

Sorry att jag inet skrivit tidigare.. Har haft så mkt att göra.. Katta du e aldrig inne på skype ju!! :( Saknar att prata med dig..

Ska köpa kort så jag kan ringa dig i stället..mycket enklare.. men de får bli på fredag då ja får lön för nu e jag heelt pank..

Miss U pusssar

2009-09-21 @ 10:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0