Pretty Wings

Tiden går fort här i LA. Mycket man hinner göra, mycket man inte hinner med, just för att tiden bara rusar förbi. Men vi checkar av rätt så mycket punkter i allafall ;)

Förra Fredagen var vi på DIVAS SIMPLY SINGING. En Show med artister som sjöng, syftet var att samla in pengar till Aids forskningen. Showen var helt fantastisk. Faith Evans, All 4 one och Tamia var några av artisterna som sjöng.
I fredags så var vi på Maxwell's konsert på Hollywood Bowl. GRYYYYMT!!! Vi kom 2 timmar försent, trafiken var helt jävla galen, men vi var nöjda endå :) Det var förstå gången jag var på Hollywood Bowl. Det var sjukt fint, galet stort och utomhus. Under stjärnklar himmel ;) HOW YOU DOIN?! hehe.
Han var riktigt grym Maxwell, där snackar vi ARTIIIST!
På lördagen samlades alla hemma hos Agrin och Pavan och Co. Trevlig förfest för att sen möta upp resten på PlayHouse. Kalle (Kattas gamla Romie) var på besök i staden. Kalle kommer ifrån skåne. Och för er som inte vet, så låter Katta mycket roligare om man säger det på skånska, det lärde vi oss den kvällen :D Typ Kääättsha... haha helt fantastiskt jävla roligt tycker vi... Det blev Party! Vi hade skit kul! PlayHouse ska vi våldgästa fler gånger :)
I söndags gick vi till Laugh Factory på Sunset Blvd. En liten bar med stand up. Med olika komiker som kommer dit. Man vet aldrig vilka som dyker upp på senen. Vi tyckte att det var skit smart att sätta oss längst fram. Skit smart. Verkligen. Dom Käka upp oss. hahaha dom drev sööönder oss. 4 stackars vita små flickor.  Helt plötsligt kommer Dave Chappelle ut. Alla blev heelt överaskade :) Han tog över showen, på sitt egna lilla sätt. Han hade rökt så mycket och var ganska sentimental, pratade om livet och så, det var en ny sida man sett av honom om man säger så. Slutade med att det bara var några få kvar som satt och snackade med honom. Vi hade skit kul! Klockan blev 4 på morgonen, och när han gäspade för 3 gången var det dax att gå hem :)
Idag har jag och Katta haft våran berömda WaterColor klass. Hahahaha den är så boring att vi alltid smiter iväg för att tröstäta :) Det är inga lätta grejer vi ska måla av heller... massa frukter med vårter på. Pröva måla av det med rätt skugga och sånt. Tjeena!
Nu i kväll hämtade Katta, Agrin, Gino och Jack upp mig efter min skulptur klass som slutade 10. Vi åkte på bio. Katta tog med sig matlåda till mej.. Hur söt?!! hihi.
Vi såg "Couples retreat" med Vince Vaughn och Svenska Malin Åkerman. Den var grym. :)
I morgon blir det Kung Yoga. Förra gången kunde Katta och Agrin inte gå dagen efter, så vi får se hur det går för mig hahaha.

Puss och Kram F U

♥Saknar


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej, vad härligt att ni kommer igång igen. Det behöver ju inte vara mastodont-skrivningar- Nu älskar jag er igen....fniss!

2009-10-22 @ 15:04:32
Postat av: Elin

Puss jag med..

2009-10-22 @ 22:15:30
Postat av: Sara

Jag säger som ni här ovan..TACK för inlägget!



LYCKA till på yogan!

Jag minns förrförra terminen när Katta å jag gick på yoga på Marina Terrace, grymt, men hon gick som ett mongo i över en vecka!

MOAHAHAHAHAHAHA



Kramar på er! Njuuuuuuut

2009-10-23 @ 01:04:20
Postat av: Sara

Jag säger som tjejerna ovan =) TACK för inlägget!



Och LYCKA TILL på yogan brudar...

Jag minns förra hösten när jag och Katta gick på yoga på Marina Terrace, GRYMT BRA, men Katta gick som ett mongo i över en vecka, MOAHAHAHAHAHAHA!



Kramar på er, och njuuuuuut!

Sara

2009-10-23 @ 01:07:57
Postat av: valleballe

önskar ja oxå va med på maxwell!



Nu e girlsen på väg i luften till er! ni får lägga upp lite bilder å berätta vad ni hittar på=)



Elsa vad menas me F U? e DET FUCK YOU? Du har skrivit det nu ett par gg, don't fattar!



puss

2009-10-23 @ 10:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0