Power

Shullululu! Elsa här! Jag Power walka i morse! I 40 minuter, ja... ni hörde rätt FÖÖRTI minuter! :) hiii jag fick håll efter 2 min. Vi gick ner på stranden, hade ingen aning om att det var så nära. De senaste dagarna så har vi tagit det lugnt. Mest varit hemma och haft mys kvällar, eller gått på bio! Men Katta somnar ju föfan alltid, om det är efter 20 minuter in i filmen så har hon varit duktig, annars brukar det rycka i ögonen redan vid reklamen i början. I flera dagar har vi TJATAT om att hyra film: Inte utan min dotter. Katta har aldrig sett den, så igår åkte Jag, Katta och Gino och hyrde den :) Helt Hypade om att titta på den... Men det gick nog en tia, sen låg hon där, med tungan utanför munnen. Sten sov. hahahah helt otroligt! Men jag somnade faktiskt oxå ;)
På lördag ska vi gå på en stor gala. DIVAS SIMPLY SINGING . Och det är en gala för att dra in pengar till Aidsdrabbade och forskning. Massor med sjönsång är utlåvat ;) Komme ratt bli grymt! Jag , Katta och Agrin ska gå tillsammans, det blir middag innan och kanske Halo efter. En nattklubb som Agrin tjatat hål i öronen om. Men på lördag smäller det! :)
Ikväll ska vi åka upp till Mullholand Drive! Se ut över hela Los Angeles! Ser fram emot 10pm, då slutar min lektion!

Puss och Kram F U!






 


Kommentarer
Postat av: Annika Anka

Iiiii jag älskar den här bloggen! Den ligger högst upp bland mina favvisbloggar. Älskar att du skriver så hetsigt Elsa, precis som du pratar när du är glad och ivrig.



Vad har hänt med dina ögonbryn by the way, de e så extra axtremt snygga ju!



Och inte visste jag att du var så där bra på att rita, de där grönisarna var ju sjukt fina.



Puss å kram från kontoret

2009-10-08 @ 09:26:03
Postat av: Annika

Hahahahha katta e fööör mysig!!!!

2009-10-09 @ 09:00:12
Postat av: Annika

Hahhahaha katta e föör mysig!!!!!

2009-10-09 @ 09:01:09
Postat av: valeria

elsa din kropp.....hollie smollie säger ja bara!

2009-10-09 @ 09:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0