Morning!

Nu ska jag och Elsa strax ivag och kaka frukost, vi tankte lyxa till det lite, eller nej vi ar for lata for att laga ngt sjalva idag. Elsa javeln har ingen skola idag. Tankte forsoka hinna till third street en snabbis innan min lektion, vill kopa ngt fint till ikvall. Vi ska namligen pa middag med en bekant till Elsa och hans van. Efter det ska vi mota upp nagra kompisar och ska troligtvis ut och parta.
Gino hangde med till Mullholland igar sa vi hittade saklart, men grinden var stangd sa vi kunde inte ga in. Vi stod utanfor ett litet tag och funderade pa att klattra over (2 meter hog och ja det funkar for jag har gjort det forrut) men det var tva bilar som stannade till vid var bil sa vi vantade lite. Det var smart gjort, for bilarna vad namligen tva polisbilar. Vi fick boter for att vi stannat vid en no parking skylt. Stannade med bilen i 5 min + sag ingen utsikt=75 dollar. Typiskt.
Pa vagen hem sa stannade vi vid ett stalle som heter Pink's Hot Dogs. Det sags att det Los Angeles mest besokta "restaurang". Dom ar kanda for sin korv och har funnits sen 1939. Varje gang man aker forbi sa brukar kon vara enorm. Vilken tid det an ar. Jag har alltid undrat vad som ar sa speciellt med det stallet, men har aldrig orkat stanna och sta i kon. Igar var kon inte sa stor sa vi stannade. Vi blev inte besvikna som tur och killarna som stod i kon med sina underklader var ratt nojda dom med. Ja, ni laste ratt. Ibland ser man konstiga saker i den har staden.
Hasta luego!

Kommentarer
Postat av: Marwa

PINKS HOTDOG!

har ni äntligen käkat där?

kommer iallf inte glömma vår kvälll när vi var utanför den me taxin hahaha ;).

saknar er tjejer ni verkar ha det så mysigt.

puss o kram/

2009-10-08 @ 23:48:30
Postat av: Annika

hahah jag kommer ihåg när du snackade om att du åkt förbi däär huur många gånger som helst men aldrig ätit där.. Nu Äntligen! efter att nästan bott där i tre år har Katta ätit på Pink´s Hot Dogs!! :P

hahah :D

2009-10-09 @ 09:04:18
Postat av: valeria

hahah! mmmhhhhhhh ja kommer ihåg den kvällen .....stackars emma som satt i mitten med några idioters fingrar framför hennes söta lilla fejja!



Men Tjejer ....är det så gott som folk verkligen får en att tro det???



pusss Logg in på skype ngn gg vett ja!



2009-10-09 @ 09:34:12
Postat av: Mamma

Men snälla flickor + flickorna som kommenterat. Är det bara JAG som reagerar på att ni fick böter!!!

Älskar er ändå.

Hemfosa-mamman

2009-10-12 @ 21:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0