JENS, FARSAN, och SKOJAREN, ett blogginlägg enbart för dig!

Saknar dej när jag läser sånt du skriver :) Hahahaha jag och Katta skrattade så att tårarna sprutade! HAHA. Och kom inte å säg att jordnötsmör inte passar på ostkaka, Du proppade ju i dej den på 10 sekunder ;)
Det var så kul när ni var och hälsade på! Kom fler gånger, och stanna gärna lite längre! Klart att jag ska rita av dig, så kan du hänga upp den i biblioteket brevid den andra tavlan :)
Agrin varken snorta eller haschade... hahaha vad tror du om våra kompisar? vaa?!!
Och när ramlade du i mat butiken? hahahahah förlåt, men det måste sett jätte kul ut! Hoppas du inte gjorde dej illa bara!!
Snart är det din födelsedag! Vad ska ni hitta på då? Jag veeeet, Mamma, Elin och Petter är experter på att snacka öronen av en... men vi är inte så mycket bättre själva. hihi.
Vi vet att du blev lite kär i Santa Monica, så ta ledigt från jobbet, boka en biljett och kom. Så ska vi bada, äta ostkaka (och världens jävla godaste potatismos), kanske så tar vi dig till grymmaste nattklubben oxå! :)
Ta hand om Mamma och syskonen! Älskar Dig!

<3 Soliga hälsningar från en Stolt Dotter :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Kom igen flickor...blogggggaaaaaa...



Katta, jag VET att du har historier att blogga om! Ush eeeeer tex ;)



Puss å sköt om er!

2009-11-09 @ 13:48:53
Postat av: Elin

Nu får ni blogga lite tjejer!!! Vet att det är lite bizzy bizzy på er 2 och massa coola happenings men kom igen nu, det är öken hemma så lite kul kan man väl få lääääsa?? Puss Storasyster.

2009-11-10 @ 22:29:43
URL: http://elinsrader.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ja, vad fasen, skärpning. Varje gång lovar ni att bättra er, men det märker inte vi av här hemma kan jag informera om....

Puss i alla fall...

2009-11-11 @ 07:36:45
Postat av: marie

Ja faktiskt. Nu väntar vi på en uppdatering....



Moster i brd

2009-11-11 @ 10:22:55
Postat av: valeria

jamen vafan om alla andra klagar då passar ja oxå på....SKÄRPNING! Blogga på nu för ihelvette!

2009-11-12 @ 09:34:24
Postat av: lambrini

Ja jag håller med!!! kram!!

2009-11-12 @ 09:34:59
Postat av: ellinor

jag kan oxå skälla. SKÄLL!

man ser ju inte dig nu för tiden, då kan du väl i alla fall uppdatera oss om the fabolous life of ELSA and KATTA?!

PUSSPUSS!

2009-11-12 @ 17:34:10
URL: http://ellibells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0