Grattis Pappa! <3

Elsa här! Igår skulle pappa blivit 55 år om han fortfarande funnits med oss. Det går inte en dag utan att jag tänker på honom! Men tänker och saknar extra mycket denna dag varje år! Ni som kännde min Pappa vet hur glad, tokig och positiv han alltid var! Därför brukar vi i familjen gå ut och fira hans födelsedag med öl och party. Låter kanske konstigt, men det är så han vill se oss, vi skålar och pratar minnen, gråter men skrattar mest, åt hur tokig han var! Pappa, Jag älskar dej och Saknar dej otroligt mycket, vi ses en dag, men inte än.
Känndes tungt att jag inte var tillsammans med familjen igår, men känndes jätte bra att ha vänner omkring mig, Jag, Katta, Agrin och Gino åkte till Santa Barbara, och tände ljus i en jätte fin kyrka som fanns där. Känndes skönt att göra det. Vi gick även runt i den staden och tittade lite, jätte mysig stad, men såå liten om man gämför med LA. Åt på en Italiensk restaurang med massa skrikande ungar, Agrin hade hat i blicken under hela måltiden hahaha. Det var sjukt mycket fyllefolk på gatorna i Santa Barbara, vet inte om det var någon speciell fylledag eller nått, men det var kul att se, :) en gubbe rapade mej och agrin rakt i fejan när han gick förbi, mindre kul! Jag och Katta gosades med ormar, Agrin ville kräkas då. ;) Super mysig stad! Ska besökas igen :)

Senare gick vi ut tillsammans, Agrin, Katta och jag. Skålade för Pappa :) och Dansade en stund.
Påväg mot bilen gick vi på Hollywood Blvd, bland stjärnorna, Elsa tappar balansen (och gör en ungsträdgården 2001). Jag KÄKADE Hollywood blvd stjärnorna... Skämtar inte om jag gled på mage en meter fram, drog med mej kattas handväska och slog i både knä och armbåge! Hahaha har aldrig sett Agrin och Katta så Chockade, sen kom Asflabbet! Och jag lovar att det inte är Blame it on the Alcohol där asså.... Nu snackar vi Blame it on the fucking klack-skor som jag inte kan gå i! Jävla skit! hahaha men jag bjöd på den! ;)

Nu ska jag sätta mej och göra läxor! Katta kommer snart med Mc.Donalds till mej! (wieee =p) Hon har varit på Sverige matchen (sverige e SÄMST..Skäms) Hon försov sej i morse, hahahah har aldrig sett någon flyga upp från sängen så snabbt :)
Ikväll är det Konsert som gäller!






Myspys med ormar, Katta och Jag är jätte cooliga :)






Vi hälsade på The King! :)



Det här vet jag ingenting om.... ahahahahaAJAJ



Hejdå!

Puss & Kram F U!

Kommentarer
Postat av: agrin

<3

2009-10-13 @ 11:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0