God Morgon Sverige

Jag har precis vaknat, Elsa sover fortfarande. Tankte stada och gora det fint tills att vara besokare kommer. Igar var d tankt att vi skulle pa en film festival och om vi orkade sa skulle vi ga ut efter. Vi bestamde oss for att inte gora ngt av det och satsa pa att fa allt annat gjort. Kostymerna till halloween, stada, betala rakningar, ja allt d roliga ni vet! Det slutade med att vi akte hem till Agrin och co. Skulle vara dar en halvtimma men en halvtimma blev till timmar. Nar vi kom hem sa var vi for trotta for att ta tag i ngnting sa vi satte pa en film och jag somnade ganska snabbt, som vanligt.

Tjejerna kommer runt fem pa eftermiddagen, sa d lar bli lite stressigt har hemma nar alla ska duscha och gora sig i ordning och eftersom att jag inte klarar av de sa tanker jag satta igang innan sa att jag ar klar nar dom kommer. Det ar smart. Vi har lite planer ikvall, men far se vad vi bestammer oss for.

Jag vet att vi har varit samst pa att blogga, men fran och med nu sa ska vi skarpa oss. Kanns som att jag skrivit d forrut, men nu menar jag det, pa riktigt. :)

Skrivs sen!

Kommentarer
Postat av: Jens

Hej Elsa och Katta och allt ting. Nu är jag ute och bloggar för första gången ocg det går jättebra. Elsa, jag är skylldig dig 100 bucks ange konto så skickar jag. Kan du inte teckna av mig, dig eller katta i stället för HAN men det var jättebra gjort. Jag har också snubblat men jag var på stockholms matvarufabrik så varför vara på fina hollywoodgatan. Det var kul sist , Elsa och Katta, men det ska inte vara jordnötssmör på ostkaka.Saknar er och poolen, ribsen vuxsa barn, ibland, kanske eller inte alls. Jens med guldbyxorna

2009-10-23 @ 20:34:51
Postat av: Jens

Elsa- visst var det bra för att vara första gången. Det ska nog vara citron i ostkaka men vad vet jag som bor på söder, här är vi glada för att konsum öppnat i biopatatset, då slipper vi se på bio och kan handla färdiggrillad kyckling istället,sen åker jag till london,warsawa och spanien för att köpa julkpappar eller till N.Y och då kommer jag förbi.

2009-10-23 @ 20:41:00
Postat av: Jens

Nu har vi soffligt här med e + barn och vi ska se vandrande gammeldjur imorgon och sherwin är hemma, jag ska lära honom att äta potatis igen.Får man aldig något svar på den här jävla bloggen.



Skitförbannad JENS

2009-10-23 @ 20:48:20
Postat av: Jens

Ursäkta, jag ska tydligen kommentera er blogg. Jaha tjejerna kommer runt fem, väldig runt eller.Trodde ni var sämst på att blogga, glöm det. Agrin snortare eller braja?Kanske lite den elle den eller den. Vi har också planer ikväll, det har man i stockholm också, men de är hemliga.

JEbloggerPALE

2009-10-23 @ 20:53:33
Postat av: Jens

Snälla svara det känns så ensamt Madde och Elin pratar så jag tappar öronen, och nu kommer Petter, blir det bättre- nej. Saknar Oskar- han kan vara tyst för en tjuga i 24 timmar.

Ja.ja nu får ni ha det bra så tar jag och dra men någon gång ge mig ett äkta bloggarsvar.

Biopsiblogga.

2009-10-23 @ 20:57:28
Postat av: elin

hahahaaa läste aldrig allt du skrev igår jens, hahaha det vart riktigt kul

2009-10-24 @ 11:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0