Bonsoir!

Kom hem for ett tag sen! Jag har varit lite dum, gick aldrig pa lektionen. Var inte orolig mamma, man far skolka 1-2 ganger, det star faktiskt sa i syllabus.
Jag & Elsa tankte att vi kunde unna oss med lite mani- och pedicure. Det behovs nar man lever ett sant jobbigt liv som vi gor :) Jag som inte har ngt talamod, tog pa mig skorna och forstorde fargen pa ena nageln. Smart. Nu har Elsa precis applicerat farg pa mitt har, ska farga utvaxten. Sen ska vi borja oss iordning. Den har gangen maste jag vara klar i tid eftersom att vi ska mota upp Elsas manniskor. stress stress!


Kommentarer
Postat av: elin

Busungar...

2009-10-09 @ 03:45:32
Postat av: lambrini

Inga mer,,,(skolka),saknar er kramis!!!!!

2009-10-09 @ 08:47:32
Postat av: Annika

va mysiga ni e.. haha.. de hade jag oxå gjort några gånger.. hellre fixa naglar och håret än sitta på lektionen.. (nån gång i bland :P)

Hoppas ni fick fina naglar i alla fall.. idag e de fredag!! :) yeeaah.. jag e ledig hela helgen.. Saknar dig gumman..

2009-10-09 @ 08:58:11
Postat av: valeria

haha hur typisk ...det gjorde jag igår, va hoss marwa hade precis målat naglarna och sen drar ja igenom ena handen i håret! Svart jävla nagellack va det oxå!



Och katta ...OOOOORKA HA FINT LOCKIGT HÅR......! Eller i för sej glömde du loclar juh håret varje morgon! ;)

2009-10-09 @ 09:37:04
Postat av: sara-roomie

SÖTIS!!!!



<3

2009-10-09 @ 20:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0