Lite snabbt.

Hej allihopa! Som ni vet sa fick vi besok i fredags. Dom verkar jatte glada over att vara har och d gillar vi! Vi fick massa godis som jag sitter och kakar pa varanan minut. Det ar inte okej nar jag forsokt undvika allt som har med det att gora, antar att man inte kan halla sig borta fran svenskt godis.
Pa kvallen sa akte vi ivag till en kompis fodelsedagsfest. Vissa av tjejerna incl. jag, var ganska sega sa vi akte hem. Igar vaknade vi och akte ivag till ett stalle som heter picnic dar vi at frukost. Vi blev senare bjudna till ett bbq party som vi bestamde oss for att aka till. Tydligen sa finns d tva gator vid namnet som vi skulle till och sjalvklart valde vi vagen som var fel, sa vi kom aldrig fram. Det gjorde inte sa mkt, for tjejerna fick en liten sightsening bland bergen och alla stora fina hus har i LA istallet. Det ar sa vackert. Efter det sa drog vi ivag in till Hollywood pa en liten tur (Emma W har aldrig varit dar innan) och sen ivag for att hitta halloween kostymer. Dom flesta ar klara nu, skont. Slipper vi alla stressa sista minuten, eller ja det brukar oftast vara jag som gor det men anda.
Vi missade upptradandet som skulle hylla Michael Jackson igar. Ville verkligen ga men tiden bara rann ivag och det blev forsent. Pa kvallen gick tjejerna ut. Jag andrade mig i sista stund, stannade hemma for att jag behovde plugga till mitt matte prov som ar pa tisdag. Nar jag la mig i sangen for att vila lite, rakade jag somna till lite, tills jag horde jag en massa bankanden pa dorren. Det var Maja, Pavan, Agrin och Kim. Jag blev sa glad. Vi satt och pratade, drack och hade d mysigt. Tjejerna kom hem ganska tidigt igar, utgangen far Elsa blogga om!
Nu ar d morgon och vi ska strax ivag till marknaden. Alskar den! Jag lyckas alltid hitta ngt fint, men eftersom att jag inte har sa mkt pengar sa far jag ta det javligt lungt. Tjejerna ska ga runt pa Melrose och kolla runt lite efter, jag drar nog hem och pluggar. Tankte aka till laughfactory ikvall och d vill jag inte missa.

Jens: Tack for dina inlagg, jag och Elsa fick ett varsitt stort leende pa lapparna. Hinner tyvarr svara pa det nu, har lite brattom, men nar jag kommer hem sa lovar jag att skriva ett inlagg som enbart ar till dig! Om inte Elsa hinner forst dvs. :)

Ciao! /K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0