Britania

Hej! Det var tankt att jag skulle upp vid 8 idag. Tvatta klader, ga pa promenad, fixa bilen for att sen aka ivag till Santa Monica for att se Sverige matchen. Blev inte riktigt sa. Vaknade istallet i panik av att klockan var for mycket, tog pa mig klader och stack ivag. Jag i ett notskal. 

Linus, en kompis, hade hyrt ett stalle sa det var fullt med svenskar. Det var mysigt. Synd bara att Sverige forlora. Ser inte ut som att Sverige gar vidare till VM. Surt. Alla var sa besvikna. Manga gick vidare och skulle grilla, men jag akte hem. Sov inte sa mkt i natt sa ar ratt trott. Tittade pa filmen inte utan min dotter istallet. Tyckte om den. Forrutom att berättelsen ar gripande sa väcker den många tankar, just för att det är sann. Jaja nu ar d dags att tvatta. Jag langtar till ikvall. Konserter is the shit! Kram K

Kommentarer
Postat av: valeria

Sverige suger! Jag behövde inte ens se matchen...så synd!

2009-10-12 @ 09:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0