Viva Marinan

Vi har verkligen tagit det här med cyklingen på allvar :) Katta var så söt i morse, hon skuttade glatt iväg och ville köpa frulle. Hon tog ena cykeln (finns två att låna i vårat hus) och cyklade iväg till affären. Nice tänkte jag och låg kvar i sängen. Efter 10 minuter ringer hon på mobilen, "HYSTERISK" då har hon låst fast cykeln, men tagit med sig fel cykelnyckel. Hahahaha i ett nötskal JAA! Så det var bara för mig att hoppa upp på andra sadeln! Vi åt frukost på Panera Bread istället! Det händer att vi gör det ;), så himla mysigt på något sätt! :) Sen gav Glada Agrin oss skjuts till skolan, Thanx Fles! :)



Hur Cool!!!

/Elsa

Kommentarer
Postat av: valeria

Föör cool;)

2009-11-24 @ 09:42:30
Postat av: Mamma

Elsa, jag behöver veta exakt när du kommer hem i januari, för vi planerar en liten "julafton" Jens och jag och behöver få upp Linus hit också. Puss

2009-11-24 @ 10:05:41
Postat av: Jatta

=) Bra där Elsa.. Cykel är ett galet bra fordon =) Saknar dig ännu mer när man ser bilderna.. Ha det bäst & cykla försiktigt!! <3 Löv ya

2009-11-30 @ 15:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0