Hopplöst...

... är det att titta på film med Katerina Dallas. Hon har en förmåga att somna redan när alla trailer visas i början.  Det roliga är att hon inte vill visa att hon sover , så ibland slänger hon ur sig ett skratt bara för att hon hör mig skratta åt något. Såå söt hahahaha. Filmen var ingen höjdare men helt OK. Nu är hon inne i duschen, när hon kommer ut ska jag föreslå att vi ska låna cyklarna här nere! Jag är grym på att cykla, eller jag känner mig iallafall as cool när jag sitter på en. Typ... "wow, bara en hand...kolla raa, kolla ra" lite vingligt kanske, men as cool! :)

Ps. Shakiras nya låt med Lil Wayne och Timbaland är GRYM!





En gammal bild på oss från nattklubben Element

Kommentarer
Postat av: Linus

Var och såg Paranormal Activity igår och DOG! Jag dog! Alltså, jag lever inte längre, hajar du? Ni kommer också dö om ni ser den. Se den!

2009-11-22 @ 12:27:50
Postat av: Katta

Linus, jag har redan sett den! Sag du den pa bio eller laddade du ner den? Det ar olika slut namligen. Den pa bio ar laskigare! Elsa har inte sett den och kommer inte att se den heller sager hon :)



puss&kram



2009-11-22 @ 19:53:51
Postat av: Linus

Såg den på bio. Det slutet är det bästa. Och värsta. Fuck, jag är ärrad.

2009-11-22 @ 23:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0