12/11/09

Heej allihopa! Vi har varit riktigt daliga, jag vet, men maste anda fa forsvara mig. Jag har faktiskt strejkat. Tycker att Elsa ska borja skriva lite mer, sa jag har vantat pa att ska borja gora det, men eftersom att det inte verkar handa ngt sa far val jag ta tag i det. Junior ar har pa besok och Elsa ar nog gladare an nansin. Kan vara en andledning varfor hon inte tar tag i bloggandet just nu. Ni far vanta ett tag :)
Just nu sitter jag nere pa main street i Santa Monica och pluggar. Har kmt pa att jag har koncentrations svarigheter och hur mkt jag an forsoker plugga hemma, sa gar det inte. Det har stallet ar jatte mysigt, sa jag kommer spendera en hel del tid har. Nu maste jag fortsatta med plugget, har tva laxor som ska lamnas in klockan 3 sa maste skynda mig. Laddar upp bilder och skriver en liten uppdate ikvall. Kram K

Kommentarer
Postat av: Sara

GULDSTJÄRNA till Katta =)



puss

2009-11-12 @ 23:32:38
Postat av: Maja

Jag foljer garna med dit och pluggar Katta!! Om du inte tappar koncentrationen da vill saga. Hors imorrn. Puss

2009-11-13 @ 08:49:20
URL: http://majaahlund.blogg.se/
Postat av: valeria

FINALLY!!!

2009-11-13 @ 09:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0