Update :)

Sitter har i sangen med katta. Hon vakte mig. Sa sot och jatte stolt over att hon bloggat sa fint :)
Hon ska ivag till skolan snart och da ska jag tvatta lite. Igar overaskade varldens basta pojkvan mig med en for tidig Julklapp. Han kunde inte halla sig :)

VI SKA TILL DUBAI!!!!!!!! Wiiiieeeeeee Hur glad blev jag da? FOR GLAD!

Du ar Varldens finaste!  <3


Nu sitter vi i sangen och ater Pepparkakor och gifflar (love IKEA) Vi dricker mjolk ur vinglas :) Just living the life! Kan inte bli mycket battre an sa har.


Puss / Elsa

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej Elsa hoppas du har det bra? eller det har du ju förstår jag när man läser allt i eran blogg. faan vad kul med eran lilla resa som du fick, avis blir man men det är du värd. ta hand om dig och hoppas vi kan ses när du besöker sverige efter jul. kram kram från kusin vitamin

2009-12-10 @ 21:12:40
Postat av: Annika

Faan va nice!! Håll hårt i honom!! :)

2009-12-17 @ 14:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0