Terminens slut.


Snart ar terminen over, vilket betyder att det ar ganska stressigt i skolan. Har sa mkt att gora sa vet knappt vart jag ska borja. Just nu ligger jag i sangen och lyssnar pa musik. Ingen bra ide. Nej, tankte vila lite och borja plugga nar Maja kmr, hon slutar snart. Vadret har blivit samre den senaste veckan. Igar regnade det som bara den, men det var faktiskt mysigt, onskar bara att jag kunde fa ligga kvar i sangen och fa titta pa en bra film istallet for att behova ga till skolan. En och en halv vecka kvar, sen ar jag fri. Pa lordag ska vi forhoppningvis pa Stevie Wonders konsert, om jag langtar! Har varit pa hans konsert en gang tidigare och den var grym! Han ar sa begavad. Hander lite annat kul i helgen, men d far vi skriva om efter. Massa plugg blir det oxa, mindre roligt. Hoppas att ni alla dar hemma mar bra och att inte har d lika stressigt som oss har borta. Kram K

Kommentarer
Postat av: lambrini

Lycka till med eran plugg nu ,,tänk att snart e ni lediga och kan koppla av lite ,många kramar !!

2009-12-09 @ 10:52:37
Postat av: Annika

Plugga på gumman.. Det är inte långt kvar! De e stressig för mig med.. Jag har inget juluppehåll.. :( Eftersom jag skriver C-uppsatsen så hinner man inte med att ta ledigt, förutom på julafton, juldagen, nyår och nyårsdagen.. Annars måste jag gå i skolan :( Känns piss!! Skulle oxå vilja ha ledigt!! Va mysigt.. Skulle oxå vilja gå på hans konsert.. han e grym.. Saknar dig gumman!! Vilka mysiga videos ni lagt upp..

Pussss

2009-12-10 @ 13:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0